eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetPlanowane starzenie - laptopyRe: Planowane starzenie - laptopy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!peer01.iad.highwinds-media.c
    om!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx02.iad01.newshosting.
    com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-
    a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Fri, 27 Jun 2014 14:50:38 +0200
    From: ZakonSpirowany <x...@g...com>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/24.6.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Planowane starzenie - laptopy
    References: <53a80fdd$0$2233$65785112@news.neostrada.pl>
    <20140626101102.04d83d9a@babcia-workstation>
    <53ac2afb$0$2142$65785112@news.neostrada.pl>
    <20140627112300.5e1cef00@babcia-workstation>
    <53ad4916$0$2371$65785112@news.neostrada.pl>
    <lojj72$u92$1@speranza.aioe.org>
    <53ad6201$0$2371$65785112@news.neostrada.pl>
    <20140627143828.08a02921@babcia-workstation>
    In-Reply-To: <20140627143828.08a02921@babcia-workstation>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 25
    Message-ID: <53ad68a4$0$2243$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.6.146.150
    X-Trace: 1403873444 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2243 83.6.146.150:50451
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2564
    X-Received-Body-CRC: 3238931582
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1236794
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 27-06-2014 14:38, Maciek "Babcia" Dobosz pisze:
    > Tzw. rynek konsumencki. Czyli ludzi którzy laptopa użyją kilka razy w
    > tygodniu po kilkanaście-kilkadziesiąt minut, odpalą na nim przeglądarkę
    > WWW a w niej 2-3 zakładki jednocześnie.

    Ja rozumiem, że target się znajdzie. Ale nie rozumiem dlaczego Dell się
    nim zainteresował.

    Z innej branży, ale przykład adekwatny: potrzebowałem słuchawek na
    szybko, na już, z portfela wiele wyciągnąć nie mogłem, no ale wchodzę do
    MM, patrzę i rzuca mi się w oczy promocja na słuchawki (pchełki)
    Sennheiser. Niecałe 50 zł. No to przeleciałem wzrokiem po innych, ale te
    już trzymałem w łapie, nic ciekawszego nie widziałem, no to do kasy.
    A co się okazało? Że kupiłem słuchawki jakością zbliżone (lub gorsze!)
    od takich za 15 zł z Kauflandu czy innego Lidla. Myślałem, że jak
    wymienię wtyczkę, to wyeliminuję nieustanne trzaski, ale jak obciąłem
    kabel i zobaczyłem, co się kryje w tych cieniutkich przewodach, to mi
    się odechciało lutowania i słuchawki powędrowały do kosza. No i sobie
    powiedziałem - nigdy więcej Sennheiser, chociaż wiem, że z tych
    droższych mają tam jakiś jeden wręcz legendarny model i z takiego na
    bank byłbym zadowolony.


    --
    ?(??_?)? ? ???

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: