  • Data: 2014-06-27 15:37:00
    Temat: Re: Planowane starzenie - laptopy
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2014-06-27, o godz. 14:55:00
    ZakonSpirowany <x...@g...com> napisał(a):

    > W takim razie zostaję przy Tośkach (zawsze wybierałem między Dellem a
    > Toshibą, ale ostatnie 3 razy na sensownego Della nie było mnie stać),
    > choć też szkoda, że zagościły na najniższych półkach. :|

    One tam były praktycznie zawsze - tylko Ty tego nie dostrzegałeś. ;-) Ja
    nie wybieram sprzętu kierując się nazwa firmy czy produktem z innego
    segmentu. Sprawdzam co oferują, w jakiej konfiguracji, jak na bateriach
    chodzi, jakie ma wyposażenie, jakie maja warunki gwarancji, opinie o
    sprzęcie, opinie o serwisie. W efekcie kilka ostatnich kilka ostatnich
    lat to Dell, HP, Toshiba, Asus, IBM/Lenovo i Samsung - zależnie od
    potrzeb. Np. teraz jako podstawowy laptok mam Della XPS 13. Ale
    poprzednio było to Lenovo i jednocześnie większe HP a żona używa
    Toshiby. Z całej tej gamy negatywnie wspominam Asusa - ale to nie z
    powodu jakości tylko z powodu problemów z ich serwisem w Polsce.

    Zdrówko