  • Data: 2014-06-27 14:50:38
    Temat: Re: Planowane starzenie - laptopy
    Od: ZakonSpirowany <x...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 27-06-2014 14:38, Maciek "Babcia" Dobosz pisze:
    > Tzw. rynek konsumencki. Czyli ludzi którzy laptopa użyją kilka razy w
    > tygodniu po kilkanaście-kilkadziesiąt minut, odpalą na nim przeglądarkę
    > WWW a w niej 2-3 zakładki jednocześnie.

    Ja rozumiem, że target się znajdzie. Ale nie rozumiem dlaczego Dell się
    nim zainteresował.

    Z innej branży, ale przykład adekwatny: potrzebowałem słuchawek na
    szybko, na już, z portfela wiele wyciągnąć nie mogłem, no ale wchodzę do
    MM, patrzę i rzuca mi się w oczy promocja na słuchawki (pchełki)
    Sennheiser. Niecałe 50 zł. No to przeleciałem wzrokiem po innych, ale te
    już trzymałem w łapie, nic ciekawszego nie widziałem, no to do kasy.
    A co się okazało? Że kupiłem słuchawki jakością zbliżone (lub gorsze!)
    od takich za 15 zł z Kauflandu czy innego Lidla. Myślałem, że jak
    wymienię wtyczkę, to wyeliminuję nieustanne trzaski, ale jak obciąłem
    kabel i zobaczyłem, co się kryje w tych cieniutkich przewodach, to mi
    się odechciało lutowania i słuchawki powędrowały do kosza. No i sobie
    powiedziałem - nigdy więcej Sennheiser, chociaż wiem, że z tych
    droższych mają tam jakiś jeden wręcz legendarny model i z takiego na
    bank byłbym zadowolony.

    --