  • 11. Data: 2010-05-26 12:50:41
    Temat: Re: Płaćcie mandaty...
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Michał Gut" <m...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:htiu72$3gt$1@portraits.wsisiz.edu.pl...
    > tak znam:)
    > tyle ze ta osoba nie ma prawa jazdy;P

    A za picie alkoholu, czy krzywe spojrzenie na Waść władzę idąc chodnikiem po
    zmroku, czy za cokolwiek, przysłowiowego 50zł mandaciku nie dostała?

    Lewis
    Hornet PC 41 na sprzedaż
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
    dB Race: 145,5 dB ;)

  • 12. Data: 2010-05-26 12:53:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl> napisał
> [...]
    >
    > A za picie alkoholu, czy krzywe spojrzenie na Waść władzę idąc
    > chodnikiem po zmroku, czy za cokolwiek, przysłowiowego 50zł

    Znowu nie przesadzajmy, nie mamy na tyle policyjnego panstwa zeby
    wladza co chwile wreczala mandacik.

    J.

  • 13. Data: 2010-05-26 12:54:50
    Od: Gabriel'Varius' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik Massai napisał:

    > Raczej za trudne.
    >
    > Znasz kogoś kto NIGDY nie dostał mandatu? ;-)
    Ja znam takie osoby, odpukac w niemalowane od 96' mam prawko przeturlane kilkaset kkm
    (rocznie
    srednio 20kkm) a zona od 2003/2004 robi rowniez po okolo 20kkm rocznie i poki co nic
    - nie liczac
    pogrozenia kilkakrotnie palcem i jednego pouczenia (okolo 2 w nocy przed Oswiecimiem)
    :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 14. Data: 2010-05-26 12:58:01
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Wed, 26 May 2010 10:44:33 +0000 (UTC), Massai napisał(a):

    > Znasz kogoś kto NIGDY nie dostał mandatu? ;-)

    Ja nigdy nie dostałem... :)

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 15. Data: 2010-05-26 12:59:10
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Wed, 26 May 2010 10:44:33 +0000 (UTC), Massai napisał(a):

    > Znasz kogoś kto NIGDY nie dostał mandatu? ;-)

    Ja nigdy nie dostałem... :)

    No ale wolałbym nie zapeszyć. W sobotę/niedzielę zrobiłem ponad 1000 km.
    Zapewne nie do końca przepisowo.
    No i postanowiłem że już raczej do Chełma/Lublina nie pojadę, no chyba
    że wybudują autostrady i ekspresówki w końcu.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 16. Data: 2010-05-26 13:00:32
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    MadMan wrote:

    > Ja nigdy nie dostałem... :)

    Hyhy, to drugie pytanie kontrolne: jeździsz zawsze zgodnie z
    przepisami? ;-)

    --
    Pozdro
    Massai

  • 17. Data: 2010-05-26 13:08:32
    Od: ptoki <s...@g...com>

    On 26 Maj, 12:41, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    wrote:

    > Komputery się nie mylą. Błąd może popełnić operator lub programista może
    > okazać się niekompetentny.

    nawet nie wiesz co cie kopnęło :P

    --
    Lukasz Sczygiel

  • 18. Data: 2010-05-26 13:10:25
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Wed, 26 May 2010 11:00:32 +0000 (UTC), Massai napisał(a):

    > Hyhy, to drugie pytanie kontrolne: jeździsz zawsze zgodnie z
    > przepisami? ;-)

    A mówili że nie ma głupich pytań... :)

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 19. Data: 2010-05-26 13:10:55
    Od: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com>

    Massai pisze:
    (...)
    > Ech, to był mój drugi mandat, poprzedni dostałem parę lat temu, o
    > tamtym zapomniałem, ściągnęli sobie, pobierając 15 pln "prowizji" za
    > ściągnięcie. Tyle że chyba wtedy miałem trochę więcej na bieżącym
    > koncie.
    >
    > Jak ten dostałem, to "a, przy okazji zapłacę, a jak nie, to sobie
    > ściągną"...
    >
    > Nie zakładałem że "nie ściągną",

    Jak pisałem - nie chodziło mi konkretnie o Ciebie, tylko o dość
    powszechne przekonanie oraz praktykę - nie płacić, a jak już
    znajdą, to koszty niewielkie.

    > po prostu uznałem że pozwolić im sobie
    > ściagnąć z tą prowizją 15 pln to znacznie lepszy interes niż specjalnie
    > iść na pocztę, zapłacić za przekaz, a wcześniej się wystać 2h w
    > kolejce;-)

    O czym Ty piszesz? Stać na poczcie? Mandat płacisz radośnie
    siedząc w fotelu przed komputerem :)

    > No mnie jak zobaczyłem zero na rachunku się niezbyt spodobało.

    Wcale mnie to nie dziwi :)

  • 20. Data: 2010-05-26 13:11:22
    Od: PaPi <...@...3>

    > jest na to calkiem prosta metoda - % zarobkow.

    Glupia. Po pierwsze - jak okreslic procent zarobkow u przedsiebiorcy ?
    Po drugie, z jakiej racji ktos bezrobotny ma placic 10x mniej niz
    pracujacy ? Czy zlamanie PORD przez bezrobotnego moze przyniesc
    potencjalnie wieksze szkody niz przez zatrudnionego ?