  • 21. Data: 2010-05-26 13:12:49
    Temat: Re: Płaćcie mandaty...
    Od: to <t...@a...xyz>

    spammtrapp wrote:

    > A moze po prostu jezdzijcie przepisowo ? :))

    Super rada, daj namiar czym jeździsz i gdzie to pewnie ktoś chętnie
    sprawdzi czy sam się do niej stosujesz. ;-)

    --
    "Nie ma obowiązku oceniania prędkości i nie jest taka ocena przedmiotem
    egzaminu na PJ." Jan Kowalski, msg-id: hste47$m8v$...@n...net.icm.edu.pl

  • 22. Data: 2010-05-26 13:13:20
    Od: to <t...@a...xyz>

    Massai wrote:

    > Znasz kogoś kto NIGDY nie dostał mandatu? ;-)

    Ja nie dostałem, poważnie, ;-)

  • 23. Data: 2010-05-26 13:18:22
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "ptoki" <s...@g...com> wrote in message
    t.googlegroups.com...

    > Podobnie komornicy. Dobrze miec rachunki z wszelkich teps czy
    > energetyki bo jak taki artysta przyjdzie to wystarczy mu pokazac przez
    > szybe ze mamy rachunek i jestesmy oplaceni na biezaco. Z rachunkiem
    > "internetowym" nie bedzie tak latwo.

    Wystarczy zalogowac sie na stronie banku/energetyki/czegokolwiek i sprawdzic
    historie rachunkow. Dla opornych jest tez:

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Drukarka

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 24. Data: 2010-05-26 13:19:51
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "GB" <g...@o...pl> wrote in message

    > Kto ile zarabia ten tyle płaci. Moj szef jak zaplaci 1500 to go nie ruszy.
    > Jak ja zaplace to mi siadze budget. To jest niesprawiedliwosc i to trzeba
    > tak rozegrac. Jak egzekwowac to juz jest inna sprawa.

    Jasne, ze niesprawiedliwosc. Skoro szef ma dwa samochody i wielki dom,
    powinien jeden oddac tobie, a trzy pokoje wynajac za darmo powodzianom.

    Komunizm nie umarl, jak widac, bronil Ci ktos pilnie pracowac i zostac
    szefem? No wiec o co chodzi?

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 25. Data: 2010-05-26 13:26:56
    Od: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com>

    Massai pisze:
    (...)

    > Raczej za trudne.

    To nie jest wcale takie trudne.

    > Znasz kogoś kto NIGDY nie dostał mandatu? ;-)

    Tak znam - moja żona. Z drugiej strony ostatni
    mandat dostałem chyba z 15 lat temu. Żeby nie
    było wątpliwości - nie stawiam znaku równości
    między brakiem mandatów, a jazdą zgodną z przepisami.

  • 26. Data: 2010-05-26 13:37:42
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PaPi" <...@...3> napisał w
    > Glupia. Po pierwsze - jak okreslic procent zarobkow u
    > przedsiebiorcy ?

    x% z ostatniego pitu.

    > Po drugie, z jakiej racji ktos bezrobotny ma placic 10x mniej niz
    > pracujacy ? Czy zlamanie PORD przez bezrobotnego moze przyniesc
    > potencjalnie wieksze szkody niz przez zatrudnionego ?

    powiedzmy ze mandat ma byc na tyle wysoki zeby sie odechcialo
    przekraczac predkosc po raz drugi, a na tyle niski zeby nie
    doprowadzic kierowcy do ruiny, samobojstwa, glodowania itp.

    J.

  • 27. Data: 2010-05-26 13:39:04
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał
> [...]
    >powodzianom.
    >Komunizm nie umarl, jak widac, bronil Ci ktos pilnie pracowac i

    Usilnie pracujac to sie odciskow dorobisz, kapital to trzeba po
    rodzicach odziedziczyc :-)

    No dobra, troche przesadzam, ale znow nie tak duzo :-)

    J.

  • 28. Data: 2010-05-26 13:39:29
    Od: "kamil" <k...@s...com>

> [...]
    >
    > powiedzmy ze mandat ma byc na tyle wysoki zeby sie odechcialo przekraczac
    > predkosc po raz drugi, a na tyle niski zeby nie doprowadzic kierowcy do

    Jesli jeden mandat doprowadzi kogos do ruiny, to nawet i lepiej ze jezdzic
    przestanie, bo utrzymanie hamulcow, zawieszenia i opon w dobrej kondycji
    kosztuje sporo wiecej, niz te rujnujace 500zl kary.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 29. Data: 2010-05-26 13:49:46
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Użytkownik "PaPi" <...@...3> napisał w
    >
    > x% z ostatniego pitu.

    Jestem za.
    Mogę mieć 0 na picie, jeśli będzie trzeba. ;-)

  • 30. Data: 2010-05-26 13:50:00
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Znowu nie przesadzajmy, nie mamy na tyle policyjnego panstwa zeby
    > wladza co chwile wreczala mandacik.

    do czasu do kiedy nie podpadniesz to tak. Jak podpadniesz to mandacik albo
    sad

    Icek