  • Data: 2009-07-30 15:57:46
    Temat: Re: Piszczące bebechy gdy grafa/magistrala jest obciążona
    Od: Szarlih <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Łukasz 'Maly' Ostrowski jest autorem poniższej notatki:

    > Grafa? MoBo? :/ Powoli przychylam się do
    > MoBo ze względu na pisk podczas ,,LANowania''

    do listy podejrzanych możesz dodać zasilacz. Taganom się różne piski
    zdarzają, choć do tej pory nie słyszałem wersji z modulacją
    częstotliwości, raczej stały pisk pod obciążeniem. w każdym razie
    problem z zasilaczem może powodować zwisy w grach. najlepiej by było
    sprawdzić na jakimś innym i w razie wyeliminowania podejrzanego
    przyjrzeć się bliżej płycie.

    --
    _____