  • Data: 2014-02-14 11:00:46
    Temat: Re: Pismo z GITD (wiadomo co)
    Od: Marcin N <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-02-14 10:33, Myjk pisze:
    > Fri, 14 Feb 2014 10:26:07 +0100, Marcin N

    > Dokładnie odwrotnie. Jest się takim dorosłym jak się za młodu nasiąknie.
    > Analogicznie, jest się takim urzędnikiem, jak się społeczeństwem
    > przesiąknie. Nie da się być dobrym i lojalnym urzędnikiem wiedząc jak
    > postępują na codzień ludzie, jakie wałki robią itd.

    No więc DA SIĘ! Znam takich, którzy potrafią być i w życiu, i w pracy
    uczciwi i kompetentni. Nie ma przymusu bycia urzędnikiem. Nie każdy się
    na to nadaje - tymczasem trafiają tam osoby z rodziny, które często
    ledwo do zamiatania ulic się nadają.

    Na tym polega problem, a nie na jakieś "polskiej mentalności". Ja nie
    mam polskiej mentalności menela i oszusta. Moi znajomi też nie. Jesteśmy
    uczciwymi ludźmi nękanymi (tak: NĘKANYMI) przez urzędasów kombinujących
    jak nam utrudnić życie. Jednak, gdy jeden z drugim nacisną nam na odcisk
    - to próbujemy się bronić korzystając z wszelkich LEGALNYCH metod przed
    ich nie do końca legalnymi praktykami.

    --
    MN