  • Data: 2014-02-14 12:20:04
    Temat: Re: Pismo z GITD (wiadomo co)
    Od: anacron <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14.02.2014 12:08, Myjk pisze:
    > Piszesz o tych nękanych co dostają fotę, wiedzą kto jechał, wiedzą że
    > jednak przekroczył prędkość, a mimo to łapie się kruczków prawnych by od
    > mandatu uciec? To nazywasz LEGALNYMI metodami? Weź mnie nie rozluźniaj.

    Mają takie prawo, więc są to legalne metody. Nie myl prawa z etyką.
    Tymczasem urzędnicy (teoretycznie) nie mogą dokonywać przestępstw, a
    tymczasem np. w OUM (tak O) każdego roku popełniają przestępstwo
    poświadczenia nieprawy w dokumentach państwowych masowo w przypadku
    Fotorapidów CM. Legalizując je poświadczają, że te są IDENTYCZNE z
    urządzeniem badanym w celu wystawienia Zatwierdzenia Typu, a jak już
    (chyba) wiesz nie są. Kierowca tymczasem zgodnie z prawem ma prawo nie
    zgodzić się z uznaniem go winnym wykroczenia i aby było śmieszniej
    zapadł w tym kraju wyrok, kiedy zdjęcie było czytelne, kierowca
    przyznał, że tyle jechał ale sąd zgodził się z jego argumentacją, że w
    tym miejscu to ograniczenie było absurdalnym i kompletnie nie
    potrzebnym, a sam kierujący swoim zachowaniem mimo, że popełnił
    wykroczenie nie poniósł kary. Przypomnę, prawomocnym wyrokiem sądu.

    --
    anacron
    aba/