  • Data: 2014-02-14 11:27:13
    Temat: Re: Pismo z GITD (wiadomo co)
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-02-14 11:00, Marcin N pisze:
    (...)
    > No więc DA SIĘ! Znam takich, którzy potrafią być i w życiu, i w pracy
    > uczciwi i kompetentni. Nie ma przymusu bycia urzędnikiem. Nie każdy się
    > na to nadaje - tymczasem trafiają tam osoby z rodziny, które często
    > ledwo do zamiatania ulic się nadają.

    Hmmm, wbrew temu co twierdzisz, jest wielu urzędników kompetentnych,
    wykształconych i miłych.

    > Na tym polega problem, a nie na jakieś "polskiej mentalności". Ja nie
    > mam polskiej mentalności menela i oszusta. Moi znajomi też nie.

    A co to jest polska mentalność menela i oszusta?

    > Jesteśmy
    > uczciwymi ludźmi nękanymi (tak: NĘKANYMI) przez urzędasów kombinujących
    > jak nam utrudnić życie.

    Biedni ponękani i twierdzący, że są uczciwi, w przeciwieństwie do
    innych.

    > Jednak, gdy jeden z drugim nacisną nam na odcisk
    > - to próbujemy się bronić korzystając z wszelkich LEGALNYCH metod przed
    > ich nie do końca legalnymi praktykami.

    Tak, tak, ostatnio ktoś tutaj pisał (regularnie tak się dzieje), że
    dostał wezwanie (FR), ale choć wie kto prowadził i wykroczenie
    miało miejsce, to kombinuje jak tu nie zapłacić, bo podobno się da
    wyłgać - anacron pomoże, inni podobnie uczciwi też wskażą rozwiązania,
    które choć mogą być legalne (a niekoniecznie są) to z całą pewnością
    z uczciwością nie mają wiele wspólnego.