    From: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Pismo z GITD (wiadomo co)
    Date: Thu, 13 Feb 2014 09:41:36 +0000 (UTC)
    <lde2qo$f3k$1@node1.news.atman.pl> <lde5gj$jk5$1@dont-email.me> <
    lde9o5$iug$1@node2.news.atman.pl> <ldgj2l$i6j$1@dont-email.me> <
    ldglj5$81s$1@node1.news.atman.pl> <ldgmci$i6j$4@dont-email.me> <
    ldgnsl$aie$1@node1.news.atman.pl> <ldgofs$i6j$10@dont-email.me> <
    ldgos4$qc$1@node2.news.atman.pl> <ldgp5h$i6j$11@dont-email.me> <
    ldgs3h$43p$1@node2.news.atman.pl> <297c5cea-9b98-43e2-88e4-089146b3905a@
    googlegroups.com> <ldgtl0$5n7$1@node2.news.atman.pl> <ldh38r$jkm$2@
    dont-email.me> <ldh4o6$cl9$1@node2.news.atman.pl>
    <ldi189$ed4$2@dont-email. me> <ldi378$89o$1@node2.news.atman.pl>

    On Thu, 13 Feb 2014 10:25:20 +0100, Czesław Wiśniak wrote:

    > Z panami sie uzeralem minute i w zadnym sadzie nie bylem.

    Ta, pewnie a spisali Cie bezprzewodowo i niczego kontrolowali przy
    okazji. Napisz coś więcej o tej jedno minutowej interwencji.

    > Winisz mnie za to, ze sady sa niewydolne matole ?

    Ciebie i matołków Tobie podobnych, którzy zamiast załatwić prostą
    formalność sprowadzają sprawę do absurdu.

    > ROTFL, ty sie o mnie nie martw. Te 100zl to promil tego co zarobilem, a
    > w majestacie prawa to panstwo rucha takich jak ty na wszelkie sposoby.
    > Potrafisz tylko dupe nadstawiac cieniasie :)

    Przecież to Ty ośle zapłaciłeś mandat za zajęcie pasa drogowego bez
    pozwolenia. To Ty ośle nie dopełniłeś prostej formalności. To Ty się
    dałeś wyruchać ;)

    > Niezlego niekompetentnego durnia z siebie zrobiles. Gratulacje.

    Tym, że papiery mam w porządku? Czy tym, że nie zawracam dupy sądom
    załatwiając proste formalności? Nie wiem co bierzesz stary, ale bierz
    tego więcej bo dawno się tak nie uśmiałem. Serio dawaj jeszcze.

    Tomek