  • 41. Data: 2013-11-05 21:49:56
    Temat: Re: Pirat drogowy z ITD - 12 minut 35 punktów.
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > I słusznie, nie można dać z siebie wariata robić.

    Cała ta koncepcja, ze nawet służby które ten zamordyzm tworzą, łamia
    przepisy i tak jest ok, to dopiero robienie z ludzi wariata :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    by Jenka

  • 42. Data: 2013-11-05 22:00:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail f...@p...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > To masz kiepska pamięć, albo ktoś kawał zepsuł :>

    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=36
    7233319997967&id=292120
    817509218&comment_id=3852009&offset=0&total_comments
    =3

    http://www.tinyurl.pl?QWCPGylr

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Aniołom łatwo być aniołami. Nie jedzą i są bezpłciowi."

  • 43. Data: 2013-11-05 22:05:11
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-11-05, Cavallino <c...@k...pl> wrote:

    > To właśnie miałem na myśli.
    > 150 KM to jest fajne, ale w lekkiej osobówce.

    ??? 150 KM w osobowce toz to jakis mul bagienny, 150 KM w 200kg motocyklu
    jest fajne ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 44. Data: 2013-11-05 22:28:22
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-11-05 21:49, Budzik pisze:

    > Cała ta koncepcja, ze nawet służby które ten zamordyzm tworzą, łamia
    > przepisy i tak jest ok, to dopiero robienie z ludzi wariata :)

    Tez na to dobry przykład.
    http://www.youtube.com/watch?v=gsa2wT4k6iQ

    --
    Krzysiek
    http://niewygodne.info.pl/index.htm

  • 45. Data: 2013-11-05 22:49:06
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:0...@b...poznan.pl...
    > Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w
    > poprzednim odcinku co następuje:

    > No przecież masz na filmie opisane...
    > Ale w nastepnym zdaniu napisałem, ze to w sumie nie jest aż tak wazne
    > ogólnie.
    > Jest ważne w kontekscie tego, kto tak szybko jedzie.
    > Bo ja rozumiem, ze na trasie nawet +30 to czesto zadna wina, Ty tez to
    > rozumiesz, ale przeciez GITD twierdzi zep lus 10 to śmierć. Wiec
    > hipokryzji
    > mówimy NIE!

    Ale czy kierowcy z GITD gdzieś deklarują, że limity są ok?
    Bo nie czytałem tego typu dokumentów....

    >jedzie niebezpiecznie

    > Może dwa, moze trzy...

    Widziałem jeden raz.

    > zobacz jak on wyprzedza...

    Dość bezpiecznie, z wyjątkiem tego razu.
    Nie każdy potrzebuje wolnej drogi pod windokrąg, żeby wykonać jakikolwiek
    manewr.

  • 46. Data: 2013-11-05 22:50:08
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:0...@b...poznan.pl...
    > Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w
    > poprzednim odcinku co następuje:

    > Byc moze straci pracę, bo GITD i policja zajmują sie nie tym co istotne.

    To jest poza dyskusją.
    Truizm.

    > Przecież niech powiedza, ze od dzis zaczna łapać za złe uzywanie
    > kierunkowskazów, niebezpieczne manewry, tamowanie ruchu itp a przestana
    > czepiac sie tylko predkosci

    Ale przecież w tym celu został stworzony aparat represji w tym państwie.
    Ich nie obchodzą niebezpieczne manewry, tylko wpływy do budżetu.

  • 47. Data: 2013-11-05 22:51:14
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:0...@b...poznan.pl...
    > Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w
    > poprzednim odcinku co następuje:

    > To wiele wyjasnia. Nie w tej sprawie. W sprawie Twoich wielu wypowiedzi.
    > A cały czas łudziłem sie ze Ty tylko szybko ale ale nie jednoczesnie
    > niemądrze.

    Oczywiście.
    Tyle że on miał dużo cięższe auto niż ja, dlatego jego manewry wyglądają na
    ryzykowne.
    Ale faktycznie tak nie było.
    Limity są dla idiotów, więc tego rzecz jasna nie liczę.

  • 48. Data: 2013-11-05 22:52:17
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]
    >
    > Cała ta koncepcja, ze nawet służby które ten zamordyzm tworzą, łamia
    > przepisy i tak jest ok, to dopiero robienie z ludzi wariata :)

    Nie mieszaj przyczyn ze skutkami.
    Zamordyzm tworzą (p) osły w Sejmie i urzędasy w rządzie.

  • 49. Data: 2013-11-05 22:53:18
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "AZ" <a...@g...com> napisał w wiadomości grup

    > ??? 150 KM w osobowce toz to jakis mul bagienny, 150 KM w 200kg motocyklu
    > jest fajne ;-)

    Nie wątpię, ale ja z dwukółek wyrosłem jakieś 20 lat temu z hakiem, zresztą
    NTG.

  • 52. Data: 2013-11-06 09:35:28
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Nie mieszaj przyczyn ze skutkami.
    > Zamordyzm tworzą (p) osły w Sejmie i urzędasy w rządzie.

    Nie twierdze ze nie.
    Ale jednak GITD nei ma problemu z naborem ludzi.
    Wiec ci ludzie nie moga sie dziwić, ze traktuje sie ich prace i ich samych
    tak a nie inaczej.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Przepis na dziecko: 25dag miłości, 25dag namiętności, 2 jajka,