  • 31. Data: 2013-11-05 19:41:37
    Temat: Re: Pirat drogowy z ITD - 12 minut 35 punktów.
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Tue, 5 Nov 2013 19:33:45 +0100, "Cavallino"
    <c...@k...pl> wrote:

    >I bogu ducha winny driver zostanie bez roboty, bo pismaki zajmowały się nie
    >tym, co istotne.

    Pracuje w takiej formacji, to powinien stosować się do przepisów.
    "Jeśli wejdziesz między wrony, musisz krakać jak i one."

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 32. Data: 2013-11-05 19:44:18
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-11-05 19:06, jerzu pisze:

    > Aaaa, karfa, odpowiedziałem zanim film obejrzałem. Wóż techniczny ITD,
    > za kierownicą pracownik cywilny. Ale nie zmienia to faktu, że i tak go
    > jakoś tam wytłumaczą :) Swoją drogą jechałem za takim ostatnio na
    > gierkówce od Częstochowy do Piotrkowa. Zaiste, szatan nie kierowca ;)

    "Zarobiłby 35 punktów karnych w 12 minut - informuje członek
    Stowarzyszenia "Prawo na Drodze", który zarejestrował łamiące przepisy
    auto."

    Co mówi statut?
    http://prawonadrodze.org.pl/stowarzyszenie/
    CELE I ŚRODKI DZIAŁANIA

    § 6

    Celem Stowarzyszenia jest działalność naukowa, wydawnicza, prasowa,
    szkoleniowa, monitorowanie procesów stosowania prawa przez organy władzy
    publicznej, pomoc prawna i techniczna na rzecz uczestników ruchu
    drogowego, samopomoc w finansowaniu pomocy prawnej dla członków
    Stowarzyszenia.

    No i członek takiego "stowarzyszenia" łamie zasady zapisane w statucie,
    nie zgłasza stosownym służbom łamania prawa itd.

    Ja zwykle dno i 5 metrów mułu:>

  • 33. Data: 2013-11-05 19:58:30
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 05 Nov 2013 19:44:18 +0100 osobnik zwany Artur Maśląg
    napisał:

    > No i członek takiego "stowarzyszenia" łamie zasady zapisane w statucie,
    > nie zgłasza stosownym służbom łamania prawa itd.

    a skąd wiesz, że nie zgłosił?

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 34. Data: 2013-11-05 20:27:44
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-11-05 19:58, masti pisze:

    > a skąd wiesz, że nie zgłosił?

    Wiesz, trudno udowadniać nieistnienie braku zgłoszenia. Znaczy jeżeli
    masz jakikolwiek dowód, że zgłosił, to tylko wtedy jest szansa na
    zaprzeczenie temu, że nie zgłosił. Elementarna logika klasyczna.

    Gdyby jednak działał zgodnie z duchem "stowarzyszenia" to sprawę by
    w trakcie zgłosił policji (a ona jest od tego), zgłoszenie by było,
    obwieściłby o tym wszem i wobec, opisał dodatkowo reakcję, bądź jej brak.

  • 35. Data: 2013-11-05 20:37:49
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:urei79hcrvhfl4naopkppdt1vo48akic6j@4ax.
    com...

    > Pracuje w takiej formacji, to powinien stosować się do przepisów.

    Tak by było, gdyby w limitach prędkości chodziło o cokolwiek innego niż o
    zamordyzm i haracz.
    Ale nie chodzi, więc każdy je zlewa, niezależnie od miejsca w jakim pracuje.

    I słusznie, nie można dać z siebie wariata robić.

  • 36. Data: 2013-11-05 21:00:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > W którym miejscu?

    No przecież masz na filmie opisane...
    Ale w nastepnym zdaniu napisałem, ze to w sumie nie jest aż tak wazne
    ogólnie.
    Jest ważne w kontekscie tego, kto tak szybko jedzie.
    Bo ja rozumiem, ze na trasie nawet +30 to czesto zadna wina, Ty tez to
    rozumiesz, ale przeciez GITD twierdzi zep lus 10 to śmierć. Wiec hipokryzji
    mówimy NIE!

    > Może raz....

    Może dwa, moze trzy...
    zobacz jak on wyprzedza...

    > Ogólnie - nie wychodź z domu, jak Cię trochę szybsza jazda przeraża.
    > No i z tego co piszesz, potwierdza się, że nie jeździsz tylko się
    > wleczesz.

    ROTFL
    Potwierdza zupełnie inne tezy, dotyczace Twojej jazdy, ale ciezko bedzie ci
    to dojrzeć.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Miłość jest tryumfem wyobrażni nad inteligencją."

  • 37. Data: 2013-11-05 21:00:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > I bogu ducha winny driver zostanie bez roboty, bo pismaki zajmowały
    > się nie tym, co istotne.

    Byc moze straci pracę, bo GITD i policja zajmują sie nie tym co istotne.
    Przecież niech powiedza, ze od dzis zaczna łapać za złe uzywanie
    kierunkowskazów, niebezpieczne manewry, tamowanie ruchu itp a przestana
    czepiac sie tylko predkosci i nikt nie bedzie sie biednego drivera czepiał
    ze gdzies tam jechał 30 za duzo.
    Ale przeciez predkosc to smierc...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Oziębłość stosunków między ludźmi powstaje wskutek tarć

  • 39. Data: 2013-11-05 21:00:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > W ogóle nie było źle,

    To wiele wyjasnia. Nie w tej sprawie. W sprawie Twoich wielu wypowiedzi.
    A cały czas łudziłem sie ze Ty tylko szybko ale ale nie jednoczesnie
    niemądrze.

    > Dajcie ludziom żyć i jeździć.....

    O tototo
    Dajcie ludziom życ.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Krowa w sklepie: 'Poproszę mączkę kostną. 20 kilo, jak szaleć, to szaleć!'

  • 38. Data: 2013-11-05 21:00:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail f...@p...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Co mówi statut?

    przypomina sie dowcip o murzynie co zgłaszał w NY kradziez roweru...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Prawda cierpi od zbyt wielu analiz."

  • 40. Data: 2013-11-05 21:14:14
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-11-05 21:00, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail f...@p...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > przypomina sie dowcip o murzynie co zgłaszał w NY kradziez roweru...

    To masz kiepska pamięć, albo ktoś kawał zepsuł :>