  • 53. Data: 2013-11-06 09:35:28
    Temat: Re: Pirat drogowy z ITD - 12 minut 35 punktów.
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Oczywiście.
    > Tyle że on miał dużo cięższe auto niż ja, dlatego jego manewry
    > wyglądają na ryzykowne.
    > Ale faktycznie tak nie było.

    Oj, było, było.
    Zreszta masz film 4 minuty i sam przyznaałes ze conajmniej jeden manewr
    był.
    To teraz rozciągnij to w czasie na powiedzmy 4 godziny jazdy.

    > Limity są dla idiotów, więc tego rzecz jasna nie liczę.

    Zgadzam sie, ze duzo ważniejszy jest zdrowy rozsądek.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jacoj: ...istnieją na świecie ludzie, którzy

  • 50. Data: 2013-11-06 09:35:28
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Ale czy kierowcy z GITD gdzieś deklarują, że limity są ok?
    > Bo nie czytałem tego typu dokumentów....

    Tak. Deklarują charakterem swojej służby oraz swoim działaniem i
    wypowiedziami. Trzeba być konsekwentnym.

    > Widziałem jeden raz.

    Az obejrzałem jeszcze raz - wnioski ponizej.

    > Dość bezpiecznie, z wyjątkiem tego razu.
    > Nie każdy potrzebuje wolnej drogi pod windokrąg, żeby wykonać
    > jakikolwiek manewr.

    Masz rację, samo wyprzedzanie rzeczywiscie tylko raz było bardzo
    niebezpieczne z samochodem zblizającym sie szybko z naprzeciwka.
    I zacząłem sie zastanawiac skąd takie negatywne odczucie.
    Zobacz jak on jedzie. Niechlujnie.
    Kierunkowskazy - mignie raz jak juz jest w połowie manewru zmiany pasa.
    Jedzie za ta ciezarówką i zamiast zostawic sobie odstep zeby widziec co
    jest przed nią, to sie wychyla 5 razy jakby anglikiem jechał ;-P (widziałes
    motocykliste?).
    Generalnie nerwus na drodze, dodatkowo wyglada ze po prostu nie umie
    płynnie jechac, brakuje umiejetnosci aby płynnie wyprzedzac a mimo to
    jedzie 120 km/h. Typowy przykład: szybkie auto i brak doświadczenia.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Moi ludzie pracują na okrągło! Czasem nawet po 2, 3 godziny na dobę!!!"

  • 51. Data: 2013-11-06 09:35:28
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > To jest poza dyskusją.
    > Truizm.

    Truzim? Ale ty inaczej zdefiniowałes problem.
    Wiec skoro moje to truzim to Twoje to co? Bzdura? Inny punkt widzenia? :)

    > Ale przecież w tym celu został stworzony aparat represji w tym państwie.
    > Ich nie obchodzą niebezpieczne manewry, tylko wpływy do budżetu.

    No to chyba jasne, ze ktos wpisujący sie w ten aparat (represji) musi
    liczyc sie z tym, ze represje dosiegna czasami jego. Ale wtedy ze zdwojoną
    siłą...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Bądź odważny. A jeżeli nie jesteś, udawaj, ze jesteś.

  • 54. Data: 2013-11-06 14:28:52
    Od: "TM" <t...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl.invalid> napisał w
    > wiadomości grup dyskusyjnych:3...@p...pl.inv
    alid...

    > W ogóle nie było źle, poza jednym przekroczeniem ciągłej linii, to raczej
    > zwykła szybka jazda, tyle że sprzętu do wyprzedzania brak.
    > Ale ani nie wymuszał, ani zbytnio nie przesadzał z optymizmem.
    > A jak ktoś ma jakiekolwiek wątpliwości, o co chodzi z mandatami za
    > przekroczenie limitu (czyli bez związku z za szybką jazdą), to gratuluję
    > naiwności.
    > Dajcie ludziom żyć i jeździć.....

    Ty nie udajesz głupiego, jesteś głupi.

  • 55. Data: 2013-11-06 15:56:14
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 6 Nov 2013 08:35:28 +0000 (UTC), Budzik

    > Wiec ci ludzie nie moga sie dziwić, ze traktuje sie
    > ich prace i ich samych tak a nie inaczej.

    Ja tam dla GITD nie pracuję, a mimo wszystko mnie dziwi że w dzisiejszych
    czasach promuje się maksymę: zło złem zwyciężaj.

    Ja mam mimo wszystko ponownie taką skromną radę: zamiast oglądać się na
    innych, zacznijmy ludzie poprawę od samych siebie.

    --
    Pozdor Myjk

  • 56. Data: 2013-11-06 17:16:54
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:0...@b...poznan.pl...
    > Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w
    > poprzednim odcinku co następuje:

    > Truzim? Ale ty inaczej zdefiniowałes problem.

    Nie widzę związku.

    > No to chyba jasne, ze ktos wpisujący sie w ten aparat (represji)

    Zakładając, że ktoś kto pracuje jako kierowca w cokolwiek się wpisuje.
    Ja się np. z moim pracodawcą nie utożsamiam, zazwyczaj raczej dokładnie
    odwrotnie.

  • 57. Data: 2013-11-06 17:19:13
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]
    > poprzednim odcinku co następuje:

    > Tak. Deklarują charakterem swojej służby oraz swoim działaniem i

    Proszę o cytat tych wypowiedzi kierowców wozów technicznych.......

> [...]
    > Jedzie za ta ciezarówką i zamiast zostawic sobie odstep zeby widziec co
    > jest przed nią, to sie wychyla 5 razy jakby anglikiem jechał ;-P

    Jechałeś kiedyś takim furgonem?
    Zapewniam Cię, że to nie jest jazda osobówką.

    > Generalnie nerwus na drodze, dodatkowo wyglada ze po prostu nie umie
    > płynnie jechac, brakuje umiejetnosci aby płynnie wyprzedzac a mimo to
    > jedzie 120 km/h.

    Dokładnie - dlatego tylko 120.

    >Typowy przykład: szybkie auto i brak doświadczenia.

    Kula w płot - tak przynajmniej obstawiam.

  • 58. Data: 2013-11-06 17:19:44
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]
    > poprzednim odcinku co następuje:

    > Nie twierdze ze nie.
    > Ale jednak GITD nei ma problemu z naborem ludzi.

    A co się dziwić, jak dobrze płacą?

  • 59. Data: 2013-11-06 17:20:00
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "TM" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    alid...

    > Ty nie udajesz głupiego, jesteś głupi.

    PLONK

  • 60. Data: 2013-11-06 18:11:05
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2013-11-05 19:33, Cavallino wrote:

    > I bogu ducha winny driver zostanie bez roboty,

    Niech się zajmie uczciwą robotą;)

    Shrek.