  • Data: 2013-11-08 19:00:49
    Temat: Re: Pirat drogowy z ITD - 12 minut 35 punktów.
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail f...@p...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^

    > Hmmm, jakby to powiedzieć - jak najbardziej twoja. Cavallino
    > napisał to podkreślone, że pracuje się tam, gdzie płacą,
    > a najlepiej dobrze płacą. Ty sobie dorobiłeś ideologię
    > o szufladkowaniu ludzi przez miejsce gdzie pracują, bądź
    > jaką pracę wykonują i stosowne ich traktowanie przez przyzmat
    > powyższego. Przyrównałeś pracę kierowcy w ITD do pracy
    > prostytutki i to pewnie dlatego, że nie szanujesz ani
    > jednego, ani drugiego, a osobę pracująca w ITD traktujesz
    > jak sprzedajną dziwkę.

> [...]

    Nie, ja tylko wskazałem, ze czasami w zyciu należy spojrzeć troche szerzej
    niz tylko: płaca, wiec robię coś z czym sie nie zgadzam i nic mnie nie
    interesuje.

    bo jezeli rzeczywiście byłoby tak, ze tylko płaca sie liczy to czym rózni
    sie praca w GITD od pracy prostytutki?

    Innymi słowy ja nie twierdze, ze to jest to samo, ja pytam, czy różni sie
    to stosując podane przez Cavallino priorytety?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Zbyt wiele wiedzy nigdy nie ułatwia decyzji."