  • 1. Data: 2010-03-12 20:25:56
    Temat: Pilot do radia w aucie
    Od: PeJot <P...@o...pl>

    Czołem.

    Pewnie dla praktyków temat trywialny - radio samochodowe marki Clarion
    przestało reagować na pilota. Bateria w pilocie wymieniona. Jak podejść
    do tematu - da się sprawdzić czy pilot cokolwiek wysyła, tak jak w
    pilotach domowych ? Tej zimy było wilgotno i zimno w aucie.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 2. Data: 2010-03-12 20:27:39
    Temat: Re: Pilot do radia w aucie
    Od: "Cezar" <c...@B...pl>

    "PeJot" <P...@o...pl> wrote in message news:hne80k$9t6$1@news.onet.pl...
> [...]
    > tematu - da się sprawdzić czy pilot cokolwiek wysyła, tak jak w pilotach
    > domowych ? Tej zimy było wilgotno i zimno w aucie.

    jezeli to pilot na podczerwien to uzyj jakiejs kamery Luke. Chocby tej,
    ktora masz w telefonie.

    c.

  • 3. Data: 2010-03-20 18:26:18
    Od: PeJot <P...@o...pl>

    Cezar pisze:

    > jezeli to pilot na podczerwien to uzyj jakiejs kamery Luke. Chocby tej,
    > ktora masz w telefonie.

    A dzięki. Pilot martwy. Po rozebraniu pierwsze co zobaczyłem to napis
    RoHS. Zastrzyk ołowiu pomógł.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 4. Data: 2010-03-20 20:21:54
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan PeJot napisał:

    > Pilot martwy. Po rozebraniu pierwsze co zobaczyłem to napis RoHS.
    > Zastrzyk ołowiu pomógł.

    Całość zabrzmiała jak opowieść na temat mafijnych porachunków.

    --
    Jarek