  • 11. Data: 2010-07-02 11:02:50
    Temat: Re: Pilot
    Od: jerzy szczudlowski <j...@j...net.pI>

    OpeK wrote:
    > moze ktos wie, ktory pilot pasowalby do Pentax K-x?

    Najmniejszy:
    http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=1
    20577798537

    Wyszło niecałe 13zł. Czas oczekiwania: 2 tygodnie.

    --
    http://www.flickr.com/jerzy_szczudlowski/

  • 12. Data: 2010-07-02 22:58:49
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    > Najmniejszy:
    > http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=1
    20577798537

    > Wyszło niecałe 13zł. Czas oczekiwania: 2 tygodnie.

    Na dealextreme sa podobne za niespelna 4 USD (wysylka gratis) - chocby ten:
    www.dealextreme.com/details.dx/sku.5483.

    --
    KILu

  • 13. Data: 2010-07-03 21:14:10
    Od: "awygo" <a...@g...pl>

    Użytkownik "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:1iuhqvtpks8ss.ciii4mjr39ra.dlg@40tude.net...

    > Jest teraz tyle tego chińskiego szajsu że trudno rozróżnić je wszystkie.

    Przerzuć się na chińskie dziewczyny. To nie szajs, z całą pewnością ;-)

  • 14. Data: 2010-07-03 22:47:09
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "awygo" napisał

    > Przerzuć się na chińskie dziewczyny. To nie szajs, z całą pewnością ;-)

    Ale nadal rozróżnić ciężko ; )

    adam

  • 15. Data: 2010-07-05 22:16:09
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "OpeK" <o...@n...com> napisał w wiadomości
    > Witam, moze ktos wie, ktory pilot pasowalby do Pentax K-x?

    http://www.allegro.pl/item1099850719_pilot_rm_e7_pen
    tax_k10d_remote_e_remote_f_w_wa.html

    Działa z k10d i z k-x, niestety nie działa z MZ-S. Ale z MZ-S bez problemów
    działa pilot od telewizora daewoo ;-)))
    Telewizora już dawno nie mam, pilot sie ostał ;-)
    --
    Yogi(n)