  • 81. Data: 2009-02-15 18:56:16
    Temat: Re: Pilnie poszukiwany Inżynier Elektronik
    Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.removeX>

    e...@g...com napisal(a):

    >po pierwsze ja nie jestem pracodawcą, po drugie dziwi mnie, że
    >specjalista chce rozmawiać o konkretnym wynagrodzeniu na forum.
    >Zapraszam do przesłania CV.

    Jesli chetny do roboty w pierwszym zdaniu pyta o pensje, to jest to
    bezposredni powod do przejechania po jego nazwisku grubą krechą.

    >A jeśli chodzi o traktowanie ludzi, to nie jestem w stanie pobić ataku
    >forumowiczów.. :)

    Idzie wsparcie!

    --
    Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

  • 82. Data: 2009-02-15 19:02:49
    Od: DJ <j...@p...onet.pl>

    On 2009-02-15 19:56:16 +0100, Marcin E. Hamerla
    <X...@X...Xonet.Xpl.removeX> said:

    > Jesli chetny do roboty w pierwszym zdaniu pyta o pensje, to jest to
    > bezposredni powod do przejechania po jego nazwisku grubą krechą.

    Podobnież działa w drugą stronę - jeśli firma nie chce publicznie w
    ofercie podać - to potencjalny pracownik po niej przejeżdża grubą
    krechą. Jedni drugich nie szanują i tyle. Zarobki są jakimś wstydliwym
    tabu o którym savoir-vivre nakazuje milczeć? Czy jest to normalne?

    --
    DJ

  • 83. Data: 2009-02-15 19:03:47
    Od: " sok marchwiowy" <s...@g...pl>

    e...@g...com napisał(a):

    > =B3em
    > zy=E6 ile

    > po pierwsze ja nie jestem pracodawc=B1, po drugie dziwi mnie, =BFe
    > specjalista chce rozmawia=E6 o konkretnym wynagrodzeniu na forum.
    > Zapraszam do przes=B3ania CV.
    >
    > A je=B6li chodzi o traktowanie ludzi, to nie jestem w stanie pobi=E6 ataku
    > forumowicz=F3w.. :)
    >
    > Pozdrawiam

    Trzeba było napisać jakie zarobki to by nie było "ataków". Przy okazji ja
    zapraszam do przedstawienia CV pracodawcy. Chociaż w zasadzie nie musisz. Z
    oferty wynika że w firmie jest bajzel bo potrzebny ktoś odporny na stres.

  • 84. Data: 2009-02-15 19:07:14
    Od: DJ <j...@p...onet.pl>

    On 2009-02-15 19:47:38 +0100, e...@g...com said:

    > po pierwsze ja nie jestem pracodawcą, po drugie dziwi mnie, że
    > specjalista chce rozmawiać o konkretnym wynagrodzeniu na forum.

    Dlaczego Cię to dziwi? Czy mamy dyskutować tylko o przepływie elektronów?

    > Zapraszam do przesłania CV.

    Zapraszamy do uzupełnienia oferty.

    Ciekawe czy owa firma w ofertowaniu swoich towarów lub usług również
    nie podaje klientom cen... Aaaa... jednak podaje? Czyli potencjalnego
    klienta szanuje. A dlaczego potencjalnego pracownika nie?

    --
    DJ

  • 85. Data: 2009-02-15 19:26:55
    Od: Jerry1111 <j...@w...pl.pl.wp>

    J.F. wrote:

    > Nie rozumiesz - jak wynajmie to w koszta leci, a moze i vat do zwrotu.

    Ja to rozumiem, jeszcze nie zapomnialem ;-) Tylko wkf to pracownik
    winien podatek dochodowy od tego 'zakwaterowania' placic...

    > Jak ci zaplaci, zebys sam sobie wynajal, to z podatkiem dochodowym i
    > ZUS :-)

    No wlasnie podatek dochodowy to powinien i tak byc zaplacony. Zreszta
    nie wiem, niech sie ksiegowy wypowie.

    --
    Jerry1111

  • 86. Data: 2009-02-15 19:30:52
    Od: Jerry1111 <j...@w...pl.pl.wp>

    Marcin E. Hamerla wrote:

    > Jesli chetny do roboty w pierwszym zdaniu pyta o pensje, to jest to
    > bezposredni powod do przejechania po jego nazwisku grubą krechą.

    OOOOO nie. Ty myslisz o sytuacji pracownik <-> pracodawca.
    Tutaj jest interfejs pracownik <-> posrednik. Czujesz roznice?

    Agencja umawia Cie na rozmowe. Masz wszystkie potrzebne parametry
    (wliczajac widelki zarobkow - bo moze byc nie warto tracic czasu).
    Idziesz na rozmowe i rozmawiasz o sprawach zawodowych. Kwestia pensji
    jest dyskutowana pewnie na samym koncu - i slusznie, bo jak gadac o tym
    wczesniej gdy nie wiadomo co gosc potrafi. Ale widelki masz (no,
    powinienes miec) podane zanim na rozmowe pojdziesz i 'zuzyjesz' czas
    kilku ludzi.

    > Idzie wsparcie!

    Ale tu nie o wsparcie, tylko o logike chodzi.

    --
    Jerry1111

  • 87. Data: 2009-02-15 19:33:43
    Od: e...@g...com

    On 15 Lut, 19:56, Marcin E. Hamerla
    <X...@X...Xonet.Xpl.removeX> wrote:

> [...]
    >
    > --
    > Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla
    >
    > "Every day I make the world a little bit worse."

    Tak, masz rację i dzięki za wsparcie :)
    Polecono mi to forum jako forum dla specjalistów. Jednak widzę, że
    głos zabiera głównie paru sfrustrowanych panów po przejściach którzy
    chcą połechtać swoje ego pustym, bezskładnym słowotokiem.

  • 88. Data: 2009-02-15 19:34:28
    Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.removeX>

    DJ napisal(a):

    >Podobnież działa w drugą stronę - jeśli firma nie chce publicznie w
    >ofercie podać - to potencjalny pracownik po niej przejeżdża grubą
    >krechą.

    Wyssales to z palca.

    >Jedni drugich nie szanują i tyle. Zarobki są jakimś wstydliwym
    >tabu o którym savoir-vivre nakazuje milczeć? Czy jest to normalne?

    Zastanow sie - zarobki na danym stanowisku w danym miescie sa mniej
    wiecej stale, ale oczywiscie jakas tam wariancja wystepuje. Wiec tak
    naprawde szukajac roboty dwie strony mniej wiecej wiedza ile kto daje
    oraz czego sie oczekuje.

    --
    Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

  • 89. Data: 2009-02-15 19:36:22
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    e...@g...com pisze:

> [...]
    > głos zabiera głównie paru sfrustrowanych panów po przejściach którzy
    > chcą połechtać swoje ego pustym, bezskładnym słowotokiem.

    To jest grupa techniczna. Opisz swój problem. Specjaliści podpowiedzą ci
    jak go rozwiązać :)

    MD

  • 90. Data: 2009-02-15 19:38:43
    Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.removeX>

    Jerry1111 napisal(a):

    >OOOOO nie. Ty myslisz o sytuacji pracownik <-> pracodawca.
    >Tutaj jest interfejs pracownik <-> posrednik. Czujesz roznice?

    Bez znaczenia.

> [...]
    >wczesniej gdy nie wiadomo co gosc potrafi. Ale widelki masz (no,
    >powinienes miec) podane zanim na rozmowe pojdziesz i 'zuzyjesz' czas

    Ale widelki tak naprawde sa znane. Przeca wiadomo ile w danym miescie
    sie zarabia na danym stanowisku.

    Ale nie Twoja.

    --
    Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla