  • 71. Data: 2009-02-15 14:11:32
    Temat: Re: Całkiem niezla oferta. Ale .....................................
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    > zachowujesz się jak byś się z łańcucha urwał. Wiesz młokosie.

    Młokosa to sobie poszukaj wśród rodziny, albo znajomych, których znasz
    osobiście.

    > Ja przez całe
    > życie się uczyłem i robię to w dalszym ciągu. Wiedza jaką posiadam by cię
    > zabiła.

    Masz zbyt wygórowane mniemanie o sobie i zbyt niski szacunek w stosunku do
    innych.
    Zazwyczaj to wynika z kompleksów oraz niskiego poziomu kultury osobistej.

    > Na dodatek próbowałem uczyć różnych durniów.

    To serdecznie im współczuję :)

    > Czasami wychodziło, a czasami nie.

    Ja nie próbowałem, lecz uczyłem przez klika lat praktykantów ze szkół
    średnich i wyższych. Mogę na ten temat powiedzieć tylko jedno:
    Dobry nauczyciel potrafi zainteresować nawet tym, co nie jest interesujące
    dla ucznia, zaś zły nauczyciel swoimi wadami obciąża uczniów i potrafi
    zniechęcić nawet tych zainteresowanych.

    > Nie zamierzam zmieniać pracy. Do emerytury mi już niewiele
    > zostało. Lepiej płatnej pracy też nie potrzebuję. Nie zamierzam być
    > najbogatszym na cmentarzu.

    To po co się przejmujesz tą firmą, która poszukuje pracownika ?
    Ja dla przykładu nie jestem zainteresowany tą ofertą, dlatego nie zabieram
    głosu w sprawie tej oferty, tym bardziej, że nie znam ani firmy
    poszukującej, ani też firmy dającej zatrudnienie.
    Jednak wk.... mnie takie pieprzenie wielkich krytykantów, którzy zawsze
    wiedzą lepiej nie próbując nawet poznać prawdy.
    Nie rozumiem czy jest to z zawiści, czy też z własnych kompleksów i fobii.
    Chyba, że samemu liczysz na to, iż sie załapiesz i w ten sposób chcesz
    zniechęcić konkurencję.
    Jednak czytając Twoje wypowiedzi na grupach nie sądzę, abyś choć w części
    spełniał wymagania tej oferty :)

    > To nie jak mam stres tylko ty. Mnie kryzys nie
    > dotyczy.

    Może kryzys wieku starczego ? :))))

    > To takim jak ty w najbliższym czasie naleje się wody do dupy. I
    > zapewne stąd twoja durnowata i nie wyważona wypowiedz.

    Tacy jak ja dają sobie radę w życiu, szukając nowych wyzwań i nie obwiniają
    innych za zwinione przez siebie niepowodzenia.

  • 72. Data: 2009-02-15 15:04:04
    Od: Jacek <a...@m...pl>

    A Plumpi to jakas postac z kreskowki? Bardzo pasuje do poziomu wypowiedzi.

  • 73. Data: 2009-02-15 15:08:43
    Od: Jacek <a...@m...pl>

    Dnia Sun, 15 Feb 2009 15:11:32 +0100, Jacek "Plumpi" napisał(a):

    > Tacy jak ja dają sobie radę w życiu, szukając nowych wyzwań i nie obwiniają
    > innych za zwinione przez siebie niepowodzenia.

    W tym zdaniu jest jeden blad. Slowo "ja" z malych liter. W tym przypadku
    powinno byc JA.
    Znalazl sie wszystko wiedzacy debesciak... Tfu.

  • 74. Data: 2009-02-15 15:14:54
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    > A Plumpi to jakas postac z kreskowki? Bardzo pasuje do poziomu wypowiedzi.

    Doucz sie, a dopiero pózniej zabieraj glos :)

  • 75. Data: 2009-02-15 15:17:35
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    > W tym zdaniu jest jeden blad. Slowo "ja" z malych liter. W tym przypadku
    > powinno byc JA.
    > Znalazl sie wszystko wiedzacy debesciak... Tfu.

    Jak zrozumiesz sens tej, jakże prostej wypowiedzi to wtedy możeny dalej
    podyskutowa.
    Póki co dziękuję "Panu" za występ :)

  • 76. Data: 2009-02-15 17:48:36
    Od: " sok marchwiowy" <s...@g...pl>

    Jacek \Plumpi\ <p...@w...pl> napisał(a):

    > Jak zrozumiesz sens tej, jakże prostej wypowiedzi to wtedy możeny dalej
    > podyskutowa.
    > Póki co dziękuję "Panu" za występ :)

    Spadaj na bambus wiejski mundrusiu.

  • 77. Data: 2009-02-15 18:01:52
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    > Spadaj na bambus wiejski mundrusiu.

    Jakaż rzeczowa i pełna życiowej mądrości wypowiedź, godna dojrzałego
    mężczyzny :)
    "Panowi" także dziękuję za występ :))

  • 78. Data: 2009-02-15 18:08:19
    Temat: Re: Pilnie poszukiwany Inżynier Elektronik
    Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.removeX>

    zbyszek napisal(a):

    >Ok wymagania na 10 stron....
    >
    >OFERTA:
    >
    >? Wysokie wynagrodzenie
    >
    >A co to znaczy wysokie wynagrodzenie?

    Wyglada na to, ze rynek pracownika sie konczy, wiec zapewne komentarze
    jak powyzszy zaraz sie skoncza ;--)

    --
    Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

  • 79. Data: 2009-02-15 18:20:16
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 15 Feb 2009 19:08:19 +0100, Marcin E. Hamerla wrote:

    >Wyglada na to, ze rynek pracownika sie konczy, wiec zapewne komentarze
    >jak powyzszy zaraz sie skoncza ;--)

    Takie komentarze tu byly nawet w kryzysie :-)

    J.

  • 80. Data: 2009-02-15 18:47:38
    Od: e...@g...com

    On 14 Lut, 18:30, "zbyszek" <z...@o...eu> wrote:

    > No właśnie, zainteresowałem się tym ogłoszeniem więc zapytałem
    > grzecznie o wynagrodzenie i jak dotąd nie dostałem żadnej tu
    > odpowiedzi - czy to standard w waszej firmie traktowania ludzi?
    > Kiedy taką odpowiedź mogę dostać - czy w pierwszym dniu pracy
    > to nie będzie za wcześnie? a może po pierwszej wypłacie mam zobaczyć ile
    > oferujecie :)
    >
    > zb

    po pierwsze ja nie jestem pracodawcą, po drugie dziwi mnie, że
    specjalista chce rozmawiać o konkretnym wynagrodzeniu na forum.
    Zapraszam do przesłania CV.

    A jeśli chodzi o traktowanie ludzi, to nie jestem w stanie pobić ataku
    forumowiczów.. :)