  • 41. Data: 2009-02-14 14:34:52
    Temat: Re: Pilnie poszukiwany In?ynier Elektronik
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 14 Feb 2009 15:32:59 +0100, Jacek wrote:

    >A Ty jestes adwokatem ejuraszka?
    >Nie we wszystkich, ale w 99% sa podane place!

    Gdzie ?

    J.

  • 42. Data: 2009-02-14 14:36:32
    Temat: Re: Pilnie poszukiwany Inżynier Elektronik
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 14 Feb 2009 14:32:48 +0100, Mario wrote:
    >Muszą zostać wierni bo nie będą jeździć na rozmowy do każdego kto
    >oferuje "wysokie wynagrodzenie". Szef by tego długo nie wytrzymał. Jak
    >chcesz żeby się zgłosili dobrzy to napisz że od 4kpln.

    A kto powiedzial ze jak tyle zobacza, to sie nie zglosza i ci zli ?

    J.

  • 43. Data: 2009-02-14 14:42:51
    Od: Jacek <a...@m...pl>

    Tutaj:

    http://www.totaljobs.com/JobSearch/Results.aspx?Keyw
    ords=&Market=14&Industry=1&Sort=2&JobType1=10

  • 44. Data: 2009-02-14 15:28:26
    Od: "swstr" <s...@p...onet.pl>

    > PRS Centre (lic. 4590 ) poszukuje dla swojego klienta - dynamicznie
    > rozwijającej się firmy z kapitałem zagranicznym, o ugruntowanej
    > pozycji na rynku, producenta sejfĂłw i metalowych systemĂłw
    > zabezpieczeń,
    > osoby na stanowisko:
    >
    > INĹťYNIER ELEKTRONIK

    Pani Emilio - precz z posrednikami

  • 45. Data: 2009-02-14 15:37:03
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    J.F. pisze:

    > A kto powiedzial ze jak tyle zobacza, to sie nie zglosza i ci zli ?

    To raczej działa w drugą stronę. Małe szanse, że zgłoszą się ci dobrzy
    jeśli po ogłoszeniu widać, że to centusie. W zależności od ogłoszenia to
    albo wybierasz spośród kiepskich albo spośród kiepskich z domieszką
    dobrych :)

    MD

  • 46. Data: 2009-02-14 15:53:53
    Od: Jerry1111 <j...@w...pl.pl.wp>

    e...@g...com wrote:
    > nie, nie chodzi o Konsmetal. Praca jest w Gorzowie Wlkp. -
    > przepraszam, moje niedopatrzenie.
    > Prosiłabym jednak o ewentualny komentarz osoby zainteresowane, a nie
    > te które mają potrzebę wylania żółci na forum.

    Ja jestem zainteresowany. Powaznie. Jesli praca w PL, to min. 5kPLN,,
    tylko ze w opisie musisz sobie zmienic '2 lata doswiadczenia' na '12 lat'.

    A za organizowanie spania przez pracodawce to serdecznie dziekuje -
    niech mi da kase to se sam wszystko zorganizuje.

    > BTW, wszystkim komentatorom gratuluję zadowolenia z pracy, a ich
    > pracodawcom wiernych pracowników :)

    Wierny to ja jestem swojej zonie ;-)

    A co do podawania wysokosci wyplat - 2 dni temu gadalem z agencja i
    przez telefon z 10 ofert odpadlo _tylko_ ze wzgledu na kase. Zostaly 3 i
    tymi razem z agentem sie zainteresowalismy. Oni tez nie chca tracic
    czasu, wiec podaja ceny.
    Tyle ze w PL to musi sie pokolenie zmienic zeby zrozumiec, ze szacunek
    winien byc wzajemny. No coz...

    --
    Jerry1111

  • 47. Data: 2009-02-14 15:55:28
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 14 Feb 2009 15:53:53 +0000, Jerry1111 wrote:
> [...]
    >
    >A za organizowanie spania przez pracodawce to serdecznie dziekuje -
    >niech mi da kase to se sam wszystko zorganizuje.

    To sie pracodawcy nie oplaca :-)

    >Wierny to ja jestem swojej zonie ;-)

    Zonie gratulujemy :-)

    J.

  • 48. Data: 2009-02-14 16:20:01
    Od: "gargamel" <s...@d...eu>

    Użytkownik <e...@g...com> napisał:
    > wynagrodzenie jest uzależnione od kwalifikacji,

    co to za bzdura?:O)
    szukacie kogo kolwiek, czy kogoś o wymaganych przez was kjwalifikacjach?:O)
    a ile oferujecie człowiekowi spełniającemu wasze wymagania?:O)

  • 49. Data: 2009-02-14 17:30:16
    Od: "zbyszek" <z...@o...eu>

    >Prosiłabym jednak o ewentualny komentarz osoby zainteresowane, a nie
    >te które mają potrzebę wylania żółci na forum.

    No właśnie, zainteresowałem się tym ogłoszeniem więc zapytałem
    grzecznie o wynagrodzenie i jak dotąd nie dostałem żadnej tu
    odpowiedzi - czy to standard w waszej firmie traktowania ludzi?
    Kiedy taką odpowiedź mogę dostać - czy w pierwszym dniu pracy
    to nie będzie za wcześnie? a może po pierwszej wypłacie mam zobaczyć ile
    oferujecie :)

    zb

  • 50. Data: 2009-02-14 17:46:31
    Od: Jerry1111 <j...@w...pl.pl.wp>

    J.F. wrote:

    > To sie pracodawcy nie oplaca :-)

    A oplaca mu sie szukac, wynajmowac, meble organizowac? To tez czas
    zajmuje. Chyba nie wyobraza sobie, ze bede spac u 'pracodawcy' w pokoiku
    na strychu? Chyba ze pokoj w hotelu wynajety na 5 lat, ale wtedy lepiej
    niech da kase i nie sciemnia :-)

    > Zonie gratulujemy :-)

    Nie wszyscy musza miec pecha w zyciu ;-)

    --
    Jerry1111