  • 11. Data: 2009-02-14 00:12:30
    Temat: Re: Pilnie poszukiwany In?ynier Elektronik
    Od: e...@g...com

    On 14 Lut, 00:24, "Karolek" <d...@o...pl> wrote:
    > Użytkownik <e...@g...com> napisał w
    wiadomościnews:ed781e95-18c3-4b00-b8e7-17ae7eebc7ca@
    k19g2000yqg.googlegroups.com...

> [...]
    > zarobki od do.
    > A moze po prostu szukasz frajera.
    > Uczciwy pracodawca nie wypisuje tylko wymagan (pomijam ze lista tak dluga,
    > ze czytac sie jej nawet nie chce), a na koniec oferta ledwie 5 pkt z czego
    > conajmniej 3 to jakis belkot.
    > Napisz konkretnie na jakiego pracownika ta firme stac, to moze i taki
    > jakiego szukacie sie zglosi.
    > Bo chyba nie sadzisz, ze gosc z takimi kwalifikacjami jakiego szukacie
    > siedzi na bezrobotnym i z utesknieniem czeka na marnej jakosci oferte pracy.
    > A jezeli tak sadzisz to ta firma jest po prostu nie powazna.

    firma jest otwarta, więc specjalistów spełniających wymagania
    zapraszam do kontaktu.

  • 12. Data: 2009-02-14 00:54:25
    Temat: Re: Pilnie poszukiwany Inżynier Elektronik
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > PRS Centre (lic. 4590 ) poszukuje dla swojego klienta - dynamicznie
    > rozwijającej się firmy z kapitałem zagranicznym, o ugruntowanej
    > pozycji na rynku, producenta sejfów i metalowych systemów
    > zabezpieczeń,
    > osoby na stanowisko:
    >
    > INŻYNIER ELEKTRONIK
    (...)

    Cos mi mowi, ze chodzi o Konsmetal. Zreszta mniejsza o kogo, napewno nie
    jest to nikt, komu zalezy na pracowniku. Nie napisali ile daja, gdzie jest
    ta robota (Nidzica?), nie szanuja czasu kandydata - to i nie beda szanowac
    pracownika. Choc i tak jest pewien postep, ze wiek nie musi byc do 25
    lat;-)

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 13. Data: 2009-02-14 01:10:29
    Od: e...@g...com

    On 14 Lut, 01:54, "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl> wrote:
> [...]
    > --
    > "-Tato, po czym poznać małą szkodliwość społeczną?
    > -Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S.  Mrożek)

    nie, nie chodzi o Konsmetal. Praca jest w Gorzowie Wlkp. -
    przepraszam, moje niedopatrzenie.
    Prosiłabym jednak o ewentualny komentarz osoby zainteresowane, a nie
    te które mają potrzebę wylania żółci na forum.
    BTW, wszystkim komentatorom gratuluję zadowolenia z pracy, a ich
    pracodawcom wiernych pracowników :)

    Pozdrawiam.

  • 14. Data: 2009-02-14 07:54:27
    Od: Jacek <a...@m...pl>

    Popatrz sobie, jak wygladaj normalne ogloszenia o prace;

    http://www.totaljobs.com/JobSearch/Results.aspx?Keyw
    ords=&Market=14&Industry=1&Sort=2&JobType1=10

  • 15. Data: 2009-02-14 08:30:24
    Od: "waldek" <m...@p...onet.pl>

    > OFERTA:
    >
    > ? Wysokie wynagrodzenie
    >
    > A co to znaczy wysokie wynagrodzenie?

    wynagrodzenie jest uzależnione od kwalifikacji, a luksus kosztuje..

    Po prostu wynagrodzenie jest takie że wstyd o tym pisać na publicznym forum
    :)

    Pozdrawiam - Waldek

  • 16. Data: 2009-02-14 09:39:07
    Od: "news" <d...@w...pl>

    W jakim mieście?

  • 17. Data: 2009-02-14 09:49:39
    Od: "dolczak" <d...@w...pl>

    W jakim mieście ?
    d...@w...pl

  • 18. Data: 2009-02-14 10:17:04
    Od: "Irokez" <h...@o...pl>

    Użytkownik "waldek" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Po prostu wynagrodzenie jest takie że wstyd o tym pisać na publicznym
    > forum :)

    O i to może byc to, z własnego doświadczenia i przyjaciół, gadka szmatka a
    jak padło pytanie ile chciałbym zarabiać a potem odpowiedź to..
    "skontaktujemy sie z Panem" ;-)

    Pozdrofka

    --
    Irokez

  • 19. Data: 2009-02-14 10:32:11
    Od: e...@g...com

    On 14 Lut, 08:54, Jacek <a...@m...pl> wrote:
    > Popatrz sobie, jak wygladaj normalne ogloszenia o prace;
    >
    > http://www.totaljobs.com/JobSearch/Results.aspx?Keyw
    ords=&Market=14&I...

    tylko, że ta oferta jest w Polsce.

  • 20. Data: 2009-02-14 10:32:58
    Od: e...@g...com

    On 14 Lut, 10:49, "dolczak" <d...@w...pl> wrote:
    > W jakim mieście ?
    > d...@w...pl
    >
    > Użytkownik "zbyszek" <z...@o...eu> napisał w
    wiadomościnews:gn4pqr$4ko$1@news.onet.pl...

    praca jest w Gorzowie Wielkopolskim, ale pracodawca gwarantuje
    zakwaterowanie.