    From: Irek <1...@1...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Pilnie poszukiwany Inżynier Elektronik
    Date: Sat, 21 Feb 2009 23:56:07 +0100

    > Skoro w ofercie nie bylo zarobkow to widac uznal ze to zapewne srednia
    > krajowa czy mniej i priorytet spadl :-)
    >
    > Ale spojrz inaczej - widac dobry fachowiec, skoro ma tak duzo roboty,
    > zapewne oplacalnej :-)

    Tylko w takim razie po co CV posłał? Spotkać to on by się pewnie chciał, ale
    poniedziałek nie pasuje, wtorek nie przed 15-tš i tak dalej.

    > "a ten o nic nie pytal, tylko mu sie nie podobalo ze rece mam w
    > kieszeniach" :-)

    A jak byś potraktował człowieka naście lat młodszego, który wie że rozmawia ze swoim
    potencjalnym szefem i trzyma ręce w kieszeniach, brzuch wypchnięty i widać po nim że
    ma wszystko w du...e? Nawet pracownik zapytał co to za koleś.

    > Zauwaz ze problem w tym ze u nas nie ma amerykanskiego socjalizmu, i
    > jak w ogloszeniu pisze "atrakcyjne wynagrodzenie", to nie wiadomo czy
    > ktos ma 15tys na mysli czy 1500.

    Marcin dobrze pisał - z grubsza wiadomo czego się spodziewać. Nie zdarzyło się aby
    ktoś wystrzelił absurdalnie.

    Miłego Jarku.
    Irek.