  • Data: 2009-02-15 20:56:19
    Temat: Re: Pilnie poszukiwany Inżynier Elektronik
    Od: Greg <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 14-02-2009 o 16:37:03 Mario <m...@p...onet.pl> napisał(a):

    > To raczej działa w drugą stronę. Małe szanse, że zgłoszą się ci dobrzy
    > jeśli po ogłoszeniu widać, że to centusie. W zależności od ogłoszenia to
    > albo wybierasz spośród kiepskich albo spośród kiepskich z domieszką
    > dobrych :)

    Po to później jest rekrutacja. Jeśli zgłoszą się miernoty i trochę
    średniaków masz z czego wybierać. Jeżeli tylko odpowiedzą miernoty nie
    licz na nic wielkiego, ten najlepszy z miernot i tak jest gorszy od
    najgorszego z dobrych, więc nie wiem czy jest warte prowadzić rekrutacje
    (zajmować czas i tracić pieniądze) na pracowników którzy i tak nie spełnią
    warunków a tylko się chwalą. Potem pracodawcy narzekają ze w Polsce tacy
    słabi pracownicy nic nie umieją. Faktem jednak jest że trzeba tych
    lepszych zachęcić do przegnania swego dotychczasowego pracodawcy, twoja
    oferta tego nie robi.

    Greg