  • Data: 2009-02-15 21:01:09
    Temat: Re: Pilnie poszukiwany Inżynier Elektronik
    Od: "zbyszek" <z...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    >po pierwsze ja nie jestem pracodawcą, po drugie dziwi mnie, że
    >specjalista chce rozmawiać o konkretnym wynagrodzeniu na forum.
    >Zapraszam do przesłania CV.

    To nie jest atak, to możliwość zobaczenia jak to widzą obie strony.

    Wysłanie samego CV to nie tylko kwestia straconego czasu i nie tylko
    chętnego do pracy ale też poszukującego, ale też pewnego ryzyko które
    jest z tym związane.
    Spotkałem sie z przypadkiem kiedy pracownik wysłał swoje CV do pośrednika
    a ono trafiło do jego aktualnego szefa, chyba wiesz, że w takim przypadku
    kiedy okazało się
    że on rozgląda się tylko za lepszą pracą ..musiał jej poszukać naprawdę.....

    Zastanów się jeszcze co daje podanie widełek z zarobkiem:
    1. Podane minimum na serio zainteresuje tych co takiego minimum nie mają
    albo są blisko...
    2. Podanie maksimum od razu odsieje tych co maja już lepiej.....
    3.Tych co zaczną pracę i uzyskają na początek coś pośredniego będzie
    motywowała
    wizja potencjalego maksymalnego zarobku......
    4.Jeśli takie ogłoszenie zobaczą już zatrudnieni pracownicy to też mogą
    widzieć
    co mogą jeszcze w tej firmie osiągnąć, bo chyba w działalności firmy celem
    nie jest zarobek
    na naiwności pracowników.

    Podyskutujmy jeszcze chwilkę merytorycznie. Ja przedstawiłem zalety, a Ty
    proszę podaj mi wady
    podawania widełek zarobków w firmie. Ja rozumiem że może trafić się geniusz
    który będzie wart i
    większych pieniędzy, ale jesli taki jest ew potrzebny to możecie dać odrębne
    ogłoszenie szukając lidera..

    zbyszek