  • Data: 2009-02-15 19:30:52
    Temat: Re: Pilnie poszukiwany Inżynier Elektronik
    Od: Jerry1111 <j...@w...pl.pl.wp> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin E. Hamerla wrote:

    > Jesli chetny do roboty w pierwszym zdaniu pyta o pensje, to jest to
    > bezposredni powod do przejechania po jego nazwisku grubą krechą.

    OOOOO nie. Ty myslisz o sytuacji pracownik <-> pracodawca.
    Tutaj jest interfejs pracownik <-> posrednik. Czujesz roznice?

    Agencja umawia Cie na rozmowe. Masz wszystkie potrzebne parametry
    (wliczajac widelki zarobkow - bo moze byc nie warto tracic czasu).
    Idziesz na rozmowe i rozmawiasz o sprawach zawodowych. Kwestia pensji
    jest dyskutowana pewnie na samym koncu - i slusznie, bo jak gadac o tym
    wczesniej gdy nie wiadomo co gosc potrafi. Ale widelki masz (no,
    powinienes miec) podane zanim na rozmowe pojdziesz i 'zuzyjesz' czas
    kilku ludzi.

    > Idzie wsparcie!

    Ale tu nie o wsparcie, tylko o logike chodzi.

    --
    Jerry1111