  • 21. Data: 2009-02-14 10:37:37
    Temat: Re: Pilnie poszukiwany In?ynier Elektronik
    Od: e...@g...com

    On 14 Lut, 09:30, "waldek" <m...@p...onet.pl> wrote:

    > wynagrodzenie jest uzależnione od kwalifikacji, a luksus kosztuje..
    >
    > Po prostu wynagrodzenie jest takie że wstyd o tym pisać na publicznym forum
    > :)
    >
    > Pozdrawiam - Waldek

    na forum umieściłam ogłoszenie i naprawdę zainteresowane zapraszam do
    kontaktu.
    Jakoś dziwnie się sprawdza, że ten który najbardziej krzyczy, ma
    najmniejsze podstawy do windowania wynagrodzenia...
    Pozdrawiam i życzę udanych Walentynek.

  • 22. Data: 2009-02-14 10:42:07
    Od: e...@g...com

    wiadomościnews:gn5vf0$86p$1@news.onet.pl...

    > O i to może byc to, z własnego doświadczenia i przyjaciół, gadka szmatka a
    > jak padło pytanie ile chciałbym zarabiać a potem odpowiedź to..
    > "skontaktujemy sie z Panem" ;-)
    >
    > Pozdrofka
    >
    > --
    > Irokez

    są różne firmy.. te które chcą tanio dobrego człowieka i te, które
    mają świadomość, że jak chcą mieć dobrych pracowników, muszą
    odpowiednio zapłacić.

  • 23. Data: 2009-02-14 10:57:48
    Od: "Karolek" <d...@o...pl>

    Użytkownik <e...@g...com> napisał w wiadomości
    d.googlegroups.com...
> [...]
    >Jakoś dziwnie się sprawdza, że ten który najbardziej krzyczy, ma
    >najmniejsze podstawy do windowania wynagrodzenia...

    Ale napisz prosze dlaczego nie chcesz uszanowac czasu potencjalnego
    kandydata?
    Cos sie tej firmie strasznego stanie jak napisze od ilu do ilu moze
    zaplacic?
    Uwarzasz ze ktos ma lazic, przedstawiac swoje doswiadczenie, dokumenty i nie
    wiadomo co jeszcze, a potem uslyszec, ze dostanie jakies gorsze i
    podziekowac... to jest naprawde wqrwiajace podejscie pracodawcy.
    Nie kazdy tez ma czas i ochote lazic za w zasadzie nie wiadomo czym.
    Napisalbys jakie widelki i ludzie juz by wiedzieli czy warto odpowiadac na
    to ogloszenie czy nie.
    Sam osobiscie doswiadczylem takiego podejscia i jestem na to uczulony...
    poszedlem do takiej wlasnie firmy, zmarnowalem pare godzin bo jeszcze dalem
    im darmowa probke co potrafie, a czego nie... potem jeszcze na koniec
    rozmowa, by sie wydawalo ze juz koncowa bo ewentualny pracodawca zadowolony,
    ale jak doszlismy do zarobkow to sam nie wiedzialem co mam zrobic, czy
    odwrocic sie na piecie i wyjsc, czy jeszcze strzelic goscia w pysk.
    Teraz juz wiem, ze lepiej na poczatku sie dowiedziec o ewentualne
    wynagrodzenie, a juz najlepszym rozwiazaniem jest gdy pracodawca w
    ogloszeniu o tym informuje, wtedy nie ma niedomowien i marnowania czasu
    jednej jak i drugiej strony.

    Karolek

  • 24. Data: 2009-02-14 11:42:54
    Od: "Irokez" <h...@o...pl>

    Użytkownik <e...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

> [...]
    ords=&Market=14&I...

    >tylko, że ta oferta jest w Polsce.

    No właśnie,
    Konkretna firma szukająca konkretnego pracownika stawia konkretne warunki i
    konkretną ofertę.

    Tylko nie w Polsce ;)

    --
    Irokez

  • 25. Data: 2009-02-14 12:04:49
    Temat: Re: Pilnie poszukiwany Inżynier Elektronik
    Od: AW <s...@p...onet.pl>

    e...@g...com pisze:

    > nie, nie chodzi o Konsmetal. Praca jest w Gorzowie Wlkp. -
    > przepraszam, moje niedopatrzenie.
    > Prosiłabym jednak o ewentualny komentarz osoby zainteresowane, a nie
    > te które mają potrzebę wylania żółci na forum.

    Sądzę, że Ci którzy się wypowiadają nie wylewają żółci ale po prostu
    piętnują idiotyzmy.
    A takim idiotyzmem niewątpliwie jest twoje ogłoszenie, które nie zawiera
    jednej z najważniejszych dla ewentualnego pracownika informacji.

    > BTW, wszystkim komentatorom gratuluję zadowolenia z pracy, a ich
    > pracodawcom wiernych pracowników :)

    Ja rozumiem, że sam/a jesteś pionkiem w tej firmie i po prostu piszesz
    co ci każą, ale może spróbujesz napisać *dlaczego* w Polsce nie można w
    ogłoszeniu podać zarobków? Jest jakiś konstytucyjny zakaz czy co?

    AW

  • 26. Data: 2009-02-14 12:06:42
    Od: Dykus <d...@s...wp.pl>

    Witam,

    Dnia 14.02.09 (sobota), 'Irokez' napisał(a):

    > Konkretna firma szukająca konkretnego pracownika stawia konkretne warunki i
    > konkretną ofertę.

    Ale przecież tam nie we wszystkich ogłoszeniach podane są płace... :)

    --
    Pozdrawiam,
    Dykus.

  • 27. Data: 2009-02-14 12:08:06
    Od: Piotr Curious Gluszenia Slawinski <c...@m...ip.tpnet.pl>

    Karolek wrote:

    > Nie to w Polsce sa takie glupie zwyczaje, ze pracodawca wstydzi sie podac
    > zarobki od do.

    czy ja wiem. zwykle brak w ofercie wynagrodzenia oznacza po
    prostu 'domyslne' = 650pln na reke.

  • 28. Data: 2009-02-14 12:19:45
    Od: Mateusz Viste <m...@l...localhost>

    On Saturday 14 February 2009 13:06, Dykus wrote:
    > Ale przecież tam nie we wszystkich ogłoszeniach podane są płace... :)

    Nie wiem, gdzie jest "tam", ale w kraju w którym aktualnie mieszkam (zach.
    Europa), 95% ogłoszeń podaje zarobki, choćby widełkowe. Reszta ogłoszeń
    (gdzie brak podanych zarobków) to systematycznie tzw. szukanie frajera na
    najniższą możliwą stawkę.

    Podanie zarobków oraz miejsca pracy w ogłoszeniu to według mnie podstawowy
    objaw poszanowania potencjalnego pracownika.

    Dla ciekawostki powiem, że w moim przypadku było akurat odwrotnie:
    ogłoszenie czytałem z widełkami, na rozmowie podałem wymagania średnie, a w
    dniu podpisania kontraktu okazało się, że pracodawca uznał, że jednak
    zasługuję na nieco więcej. :-)

    Nie rozumiem, dlaczego w Polsce do tej pory pracodawcy traktują pracownika
    jak podrzędną siłę roboczą... przecież umowa o pracę to umowa obustronna,
    dotycząca *współpracy* między pracodawcą a pracownikiem...

    Pozdrawiam,
    Mateusz Viste

  • 29. Data: 2009-02-14 12:35:28
    Od: Greg <a...@b...pl>

    Dnia 14-02-2009 o 10:39:07 news <d...@w...pl> napisał(a):

    > W jakim mie?cie?
    >
    > U?ytkownik "zbyszek" <z...@o...eu> napisa? w wiadomo?ci

    Nie wiesz co znaczy wysokie wynagrodzenie, przecież to proste jest większe
    od 800 zł brutto, ale czytając oferte raczej wynika mi że będzie to jakieś
    1200 brutto, to bardzo wysokie. Uważam tak po sposobie prezentacji oferty
    i miejscu gdyż nie stać firmy na umieszczenie ogłoszenia w serwisach do
    tego przeznaczonych.

    Greg

  • 30. Data: 2009-02-14 12:44:17
    Od: DJ <j...@p...onet.pl>

    On 2009-02-14 11:37:37 +0100, e...@g...com said:

    > na forum umieściłam ogłoszenie i naprawdę zainteresowane zapraszam do
    > kontaktu.

    Mniej więcej tak jakbyś poszedł do sklepu, nie miał cen na półkach,
    napakował koszyk zakupami, i się zapraszał do kasy, gdzie dowiesz się
    jaka jest cena...

    --
    DJ