  • Data: 2010-12-30 20:03:43
    Temat: Re: Pilne - jaki netbook kupić?
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 30.12.2010 14:19, Radosław Sokół pisze:
    > Skype na netbooku to słaby pomysł. Ten program wymaga jed-
    > nak dosyć mocnego procesora.

    Pacz pan, a u mnie działa i to również z Wideo.
    I jednocześnie z rozmowami jeszcze łączyłem się po RDP z moim serwerem
    oraz miałem poodpalane klienty poczty, strony WWW itp.

    > To jednak polecam rozglądać się za czymś około 12" i 1.5 kg
    > (choć większość komputerów o tym rozmiarze matrycy jest nie-
    > stety bardziej w zakresie 1.8 - 2.0 kg). Na takiej matrycy
    > da się jeszcze dwa-trzy tygodnie pracować dosyć wygodnie,
    > 10" nadaje się raczej tylko do dorywczego traktowania jako
    > notatnik.

    O 10 się nie wypowiem, ale na 12 pracuję od roku.

    > I jeżeli ma być Skype, to raczej notebook ze zwykłym Core 2
    > Duo lub i3, a nie z Atomem.

    Radek, weź poużywaj trochę a nie opowiadaj bzdur ze słyszenia. No chyba
    że Seven tak bardzo zamula te maszyny, że se ne da. Bo mój Compaq Mini
    sobie świetnie radzi z wszystkim tym, co Ewa chce, choć nie ma sevena,
    to racja.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

    Słowo ciałem się stało i zamieszkało wśród nas, i ujrzeliśmy chwałę Jego
    (J 1,14)