    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Pilne - jaki netbook kupić?
    Date: Thu, 30 Dec 2010 21:09:13 +0100

    W dniu 30.12.2010 18:51, Jawi pisze:
    > Skypa też używłem by potestować, chodzi ładnie, problemu brak, nie wiem
    > skąd u niektórych te dziwne wymagania...

    Mam nieodparte wrażenie, że opinie antynetbookowe przedstawiają osoby,
    które tego nigdy nie używały albo są po prostu zwolennikami mania
    supersprzętu. Ja od chyba 10 lat jestem już zwolennikiem teorii, że
    obecny na rynku najwolniejszy sprzęt wystarcza do typowych zastosowań
    biurowych z nawiązką. Co prawda MS ze swoją Vistą i Sevenem zrobił
    dobrze producentom sprzętu i w okresie pierwszych Vist na chwilę
    zawiesiłem swoją opinię, ale teraz znów jest prawdziwa, bo producenci
    podgonili.

    Fakt, że nie mam do czynienia z Sevenem na Atomach, może tu MS chce dać
    w dupę userom, podobnie jak z tą blokadą 2 ekranów, którą próbuję
    Radkowi w sąsiednim wątku wyjaśnić.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

    Słowo ciałem się stało i zamieszkało wśród nas, i ujrzeliśmy chwałę Jego
    (J 1,14)