    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Pilne - jaki netbook kupić?
    Date: Thu, 30 Dec 2010 20:57:03 +0100

    W dniu 29.12.2010 22:28, Radosław Sokół pisze:
    > To chce kupić zabawkę czy komputer?

    Mój Compaq Mini kosztował 1200, aż tak podrożało przez rok?

    > Nie warto kupować taniego komputera z najmniejszym ekranem,
    > bo będzie mógł służyć tylko jako podręczny notatnik telead-
    > resowy. Jeżeli faktycznie ma służyć do pracy i rozrywki,
    > musi być *dostosowany* do tych zastosowań, a nie do widzi-
    > misię.

    Jajco prawda. Mój Compaq Mini kosztował ~1200zł i obsługuje strony WWW,
    pakiet biurowy, filmy. Owszem, są momenty, gdy wolałbym aby działał
    szybciej, ale dramatu nie ma. Owszem, ekran 10 to chyba jednak za mało
    (jaką to rozdzielczość ma?), ale skończ w końcu siać na tej grupie
    dezinformację. To, ze TY nie widzisz zastosowań dla takiego sprzętu nie
    znaczy, że inni nie widzą.

    Ja wręcz mam trudności z wyobrażeniem sobie pracy, do której on by się
    nie nadawał, jeżeli chodzi o prace biurowe. Bo faktycznie nie mówię, że
    na biurku grafika, montażysty filmowego etc pewnie nie.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

    Słowo ciałem się stało i zamieszkało wśród nas, i ujrzeliśmy chwałę Jego
    (J 1,14)