  • Data: 2013-06-20 17:30:34
    Temat: Re: Pijany -> winny... jednak niewinny
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail j...@p...onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Wystarczy spowodowac wypadek po pijaku i juz obligatoryjnie tracisz
    > PJ.
    > Idziesz sobie po chodniku, zatoczysz sie na jezdnie, ktos bedzie
    > jechal, nie zdazy cie ominac i spowodowales.

    Spoko.
    Jak spowodujesz wypadek i jestes pijany to dlaczego nie?
    W koncu z pracodawca jestes umówiony na niekaralnosc.

    > Albo na przejsciu sie zle rozejrzysz, wtargniesz pod nadjezdzajacy
    > pojazd, i jak jestes pijany, to zegnaj PJ.

    Ale w tym przypadku karany jestes za bycie pijanym, czy za wtargniecie?
    To juz chyba nie jest takie oczywiste?

    > Dwa piwka ? To wystarczy byc rozsadnym czlowiekiem.
    > Ktory nawet nie czuje tych dwoch piwek. I cala jego wina polega na
    > tym ze nie przewidzial ze go skontroluja.

    Zgoda, to moze byc kwestia sporna.
    Rzeczywiscie byłoby to wytłumaczalne gdyby miał 0,25 promila i sad poszedł
    mu na reke.

    > No ale tu byl 1 promil, to chyba juz troche czul.

    No i wszystko jasne.

    > Bez kwalifikacji.

    To sie wyszkoli.
    Przynajmniej bedzie celowe szkolenie a nie to co teraz sie czasami uprawia.

    > Zalezy. Masz doswiadczonych pracownikow, ktorzy dobrze wykonuja
    > robote, to niezdrowa.

    Oczywiscie rotacja wsród złych pracowników.
    Kierowca ktory pije i jezdzi to zły kierowca, bez znaczenia jak dobrze
    sobie radzi za kierownica.

    >>> P.S. Policja sie na niego uwziela
    >>> http://www.zielona-gora.po.gov.pl/esi-admin/upload/w
    yroki/795-na-12.pdf

    > "oskarżonego o to, że kierował w Szprotawie w stanie nietrzeźwości w
    > dniach: 30 czerwca 2012 r. mając 2,49 promila
    > i 11 sierpnia 2012 r. mając 1,24 mg/la alkoholu w wydychanym
    > powietrzu,
    > w dniu 11 września 2012 r. mając 1,07 mg/l alkoholu w wydychanym
    > powietrzu,
    > w dniu 13 września 2012 r. nie stosując się do sądowego zakazu. "
    >
    > I to wszystko na rowerze :-)
    > Staly posterunek mu zalozyli, czy czeste patrole ?

    Trzebaby przyjac ze niczego sie nie nauczył...
    Ale rzeczywiscie musiał miec pecha.
    A moze droga do domu przebiegała koło komisariatu? I znajdowali go co rano
    lezacego na drodze? :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Początek i koniec zawsze są jednością."