  • Data: 2013-06-20 16:35:03
    Temat: Re: Pijany -> winny... jednak niewinny
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Budzik" napisał w wiadomości
    Osobnik posiadający mail jfox_xnospamx@poczta

    >jakby szedł pieszo to nikt by do niego pretensji nie miał bo to chyba
    >jeszcze nie jest karalne.

    Wystarczy spowodowac wypadek po pijaku i juz obligatoryjnie tracisz
    PJ.
    Idziesz sobie po chodniku, zatoczysz sie na jezdnie, ktos bedzie
    jechal, nie zdazy cie ominac i spowodowales.

    Albo na przejsciu sie zle rozejrzysz, wtargniesz pod nadjezdzajacy
    pojazd, i jak jestes pijany, to zegnaj PJ.

    >Ale jechał samochodem. Dla mnie wystarczy abym nie chciał, zeby
    >prowadził
    >autobus którym jade.
    >Ja tez lubie wódeczke. Bardzo. I nawet pare razy mialem mysli typu:
    >tylko 2 km, wypilem dwa piwka, spokojnie dojade.
    >Ale to były krótkie mysli.
    >Jakim trzeba być pijakiem lub bezmózgiem, zeby ulec takiej mysli?

    Dwa piwka ? To wystarczy byc rozsadnym czlowiekiem.
    Ktory nawet nie czuje tych dwoch piwek. I cala jego wina polega na
    tym ze nie przewidzial ze go skontroluja.

    No ale tu byl 1 promil, to chyba juz troche czul.

    >Bez jaj. Jest kilkanascie procent bezrobotnych.

    Bez kwalifikacji.

    >Rotacja kadry to bardzo zdrowa rzecz.

    Zalezy. Masz doswiadczonych pracownikow, ktorzy dobrze wykonuja
    robote, to niezdrowa.

    yroki/795-na-12.pdf

    >Oj nie mam cierpliwości.
    >Stresciłbys... :)

    "oskarżonego o to, że kierował w Szprotawie w stanie nietrzeźwości w
    dniach: 30 czerwca 2012 r. mając 2,49 promila
    i 11 sierpnia 2012 r. mając 1,24 mg/la alkoholu w wydychanym
    powietrzu,
    w dniu 11 września 2012 r. mając 1,07 mg/l alkoholu w wydychanym
    powietrzu,
    w dniu 13 września 2012 r. nie stosując się do sądowego zakazu. "

    I to wszystko na rowerze :-)
    Staly posterunek mu zalozyli, czy czeste patrole ?

    J.