-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin2!goblin1
!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-
b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Pieszy ma pierwszeństwo przed pasami?
From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
References: <5d2353bf$0$514$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@1...0.0.1>
<5d23ccb9$0$31100$65785112@news.neostrada.pl>
<5d2418d0$0$537$65785112@news.neostrada.pl>
<1ieaafa5749cj$.4d6vvsr2xdyk$.dlg@40tude.net>
<5d24d84e$0$524$65785112@news.neostrada.pl>
<8...@g...com>
<5d250c87$0$17347$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@1...0.0.1>
<5d259716$0$510$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@1...0.0.1>
<5d26451e$0$17353$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@1...0.0.1>
<5d26ecfc$0$515$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: DOM
Message-ID: <X...@1...0.0.1>
User-Agent: Xnews/06.02.16 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-face: BLh}>?{~CH'WA=)f4?:u-*RM:]E8eg1,C36Huk4z3Ik!._5}RI^y764M6hf6KQJQ'u(&!Q@!5A=z_
[+$i|I*Y)S@Mh]O.,Z6t$yb9s{9{4Fo+";^*9^.\uB3+KOZlOgFrM)]x:k&Qz"
X-Posting-Agent: Hamster/2.1.0.11
X-SigInfo: Generated by Sygnaturkowiec v. 0.1.3.7
Date: 11 Jul 2019 12:00:05 GMT
Lines: 76
NNTP-Posting-Host: 77.65.80.250
X-Trace: 1562846405 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 527 77.65.80.250:50720
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2659888
[ ukryj nagłówki ]UĹźytkownik LordBluzgÂŽ m...@p...onet.pl ...
> [...]
>
>>> Tutaj raczej chodzi o to czy przy 60km/h moĹźesz zabiÄ/uszkodziÄ.
>>> MoĹźesz. W sumie nikogo nie interesuje inny powĂłd czy swiatĹo
>>> zielone/czerwone/wbiegĹ/pijany. To sÄ miejsca (przejĹcia) przy
>>> ktĂłrych naleĹźy zachowaÄ szczegĂłlnÄ ostroĹźnoĹÄ z 2 stron (pieszy i
>>> kierowca) a na kierowcy spoczywa wiÄksza odpowiedzialnoĹÄ, bo to
>>> on dysponuje narzÄdziem do zabijania a nie pieszy.
>>>
>> Ale po to masz swiatĹa zeby czesc tej odpowiedzialnosc i uwagi
>> sciagnac.
>
> WyĹźej masz napisane, Ĺźe nikogo nie interesujÄ ĹwiatĹa skoro dochodzi
> do wypadku i gĹĂłwnÄ przyczynÄ jest prÄdkoĹÄ pojazdu, jako
> bezpoĹrednio wykonawcza siĹa, ktĂłra gdyby byĹa mniejsza to rozejdzie
> siÄ na karaniu mandatem a nie zabiciu czy uszczerbku na zdrowiu. To
> jak z bluzgami, moĹźna siÄ bluzgaÄ wchuj ale jak rozmĂłwca
> przypierdoli to jest winien :] i nie chodzi tu o emocje, chodzi o
> to, Ĺźeby powstrzymaÄ dziaĹanie wyrzÄ dzajÄ ce komuĹ krzywdÄ fizycznÄ .
Sugerujesz ze w tym przypadku powodem byĹa predkosc i gdyby nie ona, to
pieszy spokojnie przeszedĹby na czerwonym nie przeszkadzajac nikomu?
>>
>>> JeĹli pieszy nie zachowa ostroĹźnoĹci a zachowa jÄ kierowca, nie
>>> bÄdzie trupa. JeĹli bÄdzie odwrotnie i pieszy zachowa ostroĹźnoĹÄ a
>>> debil w puszce wyskoczy zza zakrÄtu/pojazdu na peĹnej kurwie to
>>> trup bÄdzie.
>>>
>>> Chyba Ĺapiesz kontekst kto kogo zabija i czym/jak?
>>>
>> W podanym przypadku dla mnie to pieszy probowaĹ popeĹnic
>> samobojstwo. 10% wieksza predkosc niczego nie zmieniaĹa.
>
> Bo miaĹ wincyj szczÄĹcia niĹź rozumu ale i tak wylÄ dowaĹ w szpitalu.
O tym mowie. Parafrazuj - debil.
>>
>>> Pieszy nie bardzo ma jak zabiÄ kierowcÄ a w sumie szkoda...moĹźe by
>>> siÄ pilnowali bardziej :D
>>>
>> Zgoda. Dlatego jako pieszy zachowuje szczegolnÄ ostroĹźnosc.
>
> Ja piszÄ o kierowcach a Ty nie zaĹapaĹeĹ, Ĺźe nawet jak zachowasz
> szczegĂłlnÄ ostroĹźnoĹÄ i ktoĹ siÄ zatrzyma na prawym pasie (zgodnie z
> przepisami), to wyĹazisz do 1/3 przejĹcia i patrzysz czy na lewym
> pasie jest pusto...bo obawiasz siÄ debila i...niby pusto a tu
> myk-myk wyskakuje debil ze stĂłwÄ na liczniku i jak? Twoja ostroĹźnoĹÄ
> pomogĹa?
Zachowuje tyle ostroznosci ile moge.
Nie tĹumacze debili jadacych 100 na godzine, wyskakujacych przed
przejsciem zza innych pojazdĂłw tylko rozmawiam o sytuacji w ktorej bogu
ducha winny kierowca dostaĹ wyrok bo pieszy byĹ debilem.
>>
>>>> No i teraz pytanie... NarĂłd zĹy czy podejscie nie takie?
>>>
>>> PolecÄ klasykiem: NarĂłd fajny ale ludzie kurwy :)
>>>
>> ;-D
>> Fajne ale merytorycznie nie zblizyĹo nas to do rozwiazania
>> problemu.
>>
> Bo jak przemek pisze, istotÄ sprawy jest prÄdkoĹÄ pojazdĂłw przed
> przejĹciem a nie prÄdkoĹÄ pieszego...no chyba Ĺźe pieszy ma wyjÄ tkowÄ
> umiejÄtnoĹÄ spierdalania w nanosekundzie :)
>
W omawianym przypadku nie moge sie zgodzic. Problemem nie byĹa predkosc.
ByĹa nim gĹupota pieszego.
--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
Poproszę o lekarstwo na zachłanność, ale DUŻO, DUŻO, BARDZO DUŻO
Następne wpisy z tego wątku
- 11.07.19 15:56 J.F.
- 11.07.19 16:52 SW3
- 11.07.19 18:17 Shrek
- 11.07.19 18:24 Shrek
- 11.07.19 18:44 kk
- 11.07.19 18:50 kk
- 11.07.19 18:56 kk
- 11.07.19 19:00 Budzik
- 11.07.19 19:00 Budzik
- 11.07.19 19:01 kk
- 11.07.19 19:03 kk
- 11.07.19 19:28 Shrek
- 11.07.19 19:33 Cavallino
- 11.07.19 19:43 TomN
- 11.07.19 19:50 kk
Najnowsze wątki z tej grupy
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
Najnowsze wątki
- 2025-01-01 Już nie płoną
- 2025-01-01 Digikey, SN74CBT3253CD, FST3253, ktoś ma?
- 2025-01-01 Co tam u Was
- 2025-01-01 Koder szuka pracy. Koduję w j.: Asembler, C, C++ (z bibl. Qt) i D.
- 2025-01-01 Gdańsk => Delphi Programmer <=
- 2025-01-01 Łódź => Programista Full Stack .Net <=
- 2025-01-01 Żerniki => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-01-01 Wrocław => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-12-31 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-31 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-01 Przypomnienie: Mini Netykieta polskich grup dyskusyjnych wer. 3.2.2
- 2024-12-31 Zamykanie konta dziecka.
- 2024-12-31 Czy apka bankowa to gra komputerowa?
- 2024-12-31 Szukam: czujnik ruchu z możliwością zaączenia na stałe
- 2024-12-31 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=