  • 101. Data: 2010-06-07 13:48:07
    Temat: Re: Pies przegryzł oponę :)
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Artur 'futrzak' Maśląg" <f...@p...com> wrote in message
    news:huim2c$m4b$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > - siedzimy sobie przy grillu, przed domkami, biegają dzieciaki.
    > Pojawia się pies - na moje oko golden retriever, już nie najmłodszy.
    > Stoi przez chwilę, podbiegł do dzieciaków, zawołałem, przyszedł.
    > Patrzył w talerze - takie psie żebranie :) Pogłaskałem, zacząłem
    > szukać jakichś danych na obroży, ewentualnie tatuażu. Znalazłem numer
    > telefonu, zadzwoniłem, odebrał właściciel, który bardzo dziękował
    > za telefon i chwilowe przygarnięcie towarzysza. Wyjaśniłem gdzie
    > przebywamy, po kilkunastu minutach przejechał - okazało się, że
    > zawsze mu na urlopie ucieka i trzeba go szukać.

    Ten zawsze ucieka pozebrac o kielbase. Innemu ucieknie i odgryzie twarz
    dziecku.

    > Ty byś rozumiem uśpił stworzenie, ponieważ może być groźnie,
    > ponieważ to pies?

    Nie, ale mandat wlascicielowi, ktory nie potrafi czworonoga upilnowac bo
    "zawsze mu ucieka" bylby na miejscu.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 102. Data: 2010-06-07 13:50:08
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Prędki" <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com> napisał
    w wiadomości grup
    a.pl...

    > Pisal, ze rotweiler.

    "pisalo na plocie dupa, chcialem poglaskac i drzazga mi weszla"

    a jak juz, to pisal ze "rodwajlerem", biorac pod uwage ze to jakas wiocha to
    na rasowego rotka marne szanse, reszte sobie dopowiedz

  • 103. Data: 2010-06-07 13:59:32
    Od: Mario <c...@s...onet.pl>

    Lewis pisze:
    > Użytkownik "MariuszM" <u...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Polać mu!! Dobrze prawi! Zostawiłbym tylko możliwość posiadania psa
    > przewodnika i psa dla rehabilitacji dzieci z porażeniem mózgowym.
    > Resztę czworonogów razem z ich właścicielami w dresach, srających na
    > trawnikach wypier*olić!

    podpisuję się pod tym :-)

    ... i dlatego koty rules :-)

    pozdrawiam
    mario

  • 104. Data: 2010-06-07 14:01:30
    Od: "Jan Kowalski" <K...@n...pl>

    Użytkownik "krzysiek82" <s...@u...pl> napisał w wiadomości

    > jest lek wet więc jest wyposażona w odpowiednie narzędzia.

    więc gdyby pracowała w policji to by go zastrzliła?

  • 105. Data: 2010-06-07 14:02:25
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Mario" <c...@s...onet.pl> napisał w wiadomości grup

    > ... i dlatego koty rules :-)

    pod warunkiem trzymania ich w domu, niezaleznie od miejsca zamieszkania
    (wies/miasto)

  • 106. Data: 2010-06-07 14:08:00
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "szerszen" <s...@t...pl> wrote in message

    > Użytkownik "Mario" <c...@s...onet.pl> napisał w wiadomości grup

    > pod warunkiem trzymania ich w domu, niezaleznie od miejsca zamieszkania
    > (wies/miasto)

    Poniewaz nie halasuja, likwiduja gryzonie, nie sraja na srodku chodnika i
    jeszcze nikogo nie zaatakowaly?

  • 107. Data: 2010-06-07 14:10:38
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    szerszen pisze:

    > pod warunkiem trzymania ich w domu, niezaleznie od miejsca zamieszkania
    > (wies/miasto)

    Moje kotecki biegają sobie gdzie chcą ale jakoś za ogrodzenie nie
    wychodzą, a przynajmniej nie nakryłem żadnego z moich futrzaków na takim
    procederze.

    --
    krzysiek82

  • 108. Data: 2010-06-07 14:15:35
    Od: mleko <m...@m...ml>

    On 2010-06-07 09:55, krzysiek82 wrote:

    Gumis krzys pisze kolejny raz te swoje bzdury, a i poklask ma dosc
    konkretny :)

  • 109. Data: 2010-06-07 14:26:11
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    mleko pisze:
    > Gumis krzys pisze kolejny raz te swoje bzdury, a i poklask ma dosc
    > konkretny :)

    dobrze, że twoja matka nie wie jakie głupoty wypisujesz bo inaczej
    głupio by jej było, że urodziła coś takiego.

    --
    krzysiek82

  • 110. Data: 2010-06-07 14:27:17
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    krzysiek82 wrote:

    > właściciel jest znany i zlewa temat za nic nie chce płacić.

    Jak właściciel znany to mu nikt przywalić mandatu nie mógł, że zwierze
    agresywne biega bez kontroli? Weterynarz nie wie co ma robić, tylko od
    razu usypia? Zresztą łamiąc prawo, bo nie jest od likwidowania psów,
    zwłaszcza takich co mają właściciela. I żadna obrona konieczna się tu
    nie łapie, bo żeby go zabić zastrzykiem najpierw trzeba go było
    spacyfikować.

    Coś mi się to wszystko kupy nie trzyma...

    \SK