    Date: Mon, 07 Jun 2010 14:27:17 +0200
    From: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Pies przegryzł oponę :)

    krzysiek82 wrote:

    > właściciel jest znany i zlewa temat za nic nie chce płacić.

    Jak właściciel znany to mu nikt przywalić mandatu nie mógł, że zwierze
    agresywne biega bez kontroli? Weterynarz nie wie co ma robić, tylko od
    razu usypia? Zresztą łamiąc prawo, bo nie jest od likwidowania psów,
    zwłaszcza takich co mają właściciela. I żadna obrona konieczna się tu
    nie łapie, bo żeby go zabić zastrzykiem najpierw trzeba go było
    spacyfikować.

    Coś mi się to wszystko kupy nie trzyma...

    \SK