  • Data: 2010-06-08 14:58:01
    Temat: Re: Pies przegryzł oponę :)
    Od: p...@a...pl szukaj wiadomości tego autora

    On 8 Cze, 07:20, MichałG <g...@w...pl> wrote:>

    > nie dla zabawy ale z obowiązku.
    Wiekszosc przypadkow opisanych na tej stronie to psy zastrzelone dla
    zabawy i chorej potrzeby pokazania kto tu rzadzi. Chyba zaden z tych
    psow nie wykazywal oznak zdziczenia, niektore zostaly zastrzelone
    kilka, kilkanascie metrow od wlasciciela, wiekszosc miala obroze.
    Pytanie - dlaczego mysliwy zabija psa zamiast podejsc te 50-100 metrow
    do wlasciciela i zwrocic mu uwage?
    Nie pamietam juz (strone przegladalem dawno) czy byly sprawy sadowe
    przeciw mysliwym, ale zdaje sie ze sady stawaly po ich stronie - nie
    rozumiem dlaczego, zastrzelone psy nie spelnialy wedlug mnie (i
    wlascicieli) warunkow pozwalajacych na odstrzal. Zdecydowanie takie
    wyroki kloca sie ze zdrowym rozsadkiem (IMO sporej czesci
    spoleczenstwa, poza mysliwymi), stad takie nieprzyjemne pomysly na
    rozprawienie sie z "mysliwym".
    Mam nadzieje, ze za jakis czas wlasciciel zastrzelonego psa trafi na
    rozsadnego sedziego i "mysliwy" dostanie po kieszeni.
    Nie wiem natomiast jak wyglada sprawa ze zdziczalymi psami - ile ich
    jest.

    pozdr
    Piotr