  • Data: 2010-06-08 12:08:25
    Temat: Re: Pies przegryzł oponę :)
    Od: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    szerszen pisze:

    > http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80279,67488
    01,Rozwscieczony_kot_Puszek_zaatakowal_babcie_i_jej_
    wnuczka.html

    > http://www.vetopedia.pl/odpowiedz7949-1-Kot_mnie_zaa
    takowal_u_weterynarza.html

    > http://jaramsie.pl/2ifbo2a_406b6o
    >
    > http://olsztyn.gazeta.pl/olsztyn/1,48726,7598594,Kot
    _pogryzl_kobiete__Wlasciciel_odpowie_przed_sadem.htm

    > celowo nie tne linkow, bo tak jak tobie nie chce sie uzyc googlarki, tak
    > mi przycinarki

    LOL - no niestety, z kotami też nie ma czasem żartów. Z dwojga złego
    wolę chyba rozeźlonego psa, niż kota-zabójcę. Z autopsji znam taki
    wypadek. Mieliśmy kiedyś sporego kota (ja wiem, ze 35-40 lat temu się
    akcja odbywała, tak że podejście do zwierząt było delikatnie
    powiedziawszy inne). Jechaliśmy rodzinnie na urlop i zawitała do nas
    babcia z kotką na czas naszej nieobecności w domu. Do tego czasu kot
    był miły i spokojny. Po wyjeździe babci (z kotką) kotu coś odwaliło.
    Najpierw zaczął rzucać się z drzew/gałęzi na obce psy, które czasem
    się pojawiały przez kolejną dziurę zrobioną w ogrodzeniu - to nam nie
    przeszkadzało, w końcu kolejny obrońca terenu, tyle że koci. Niestety,
    któregoś pięknego dnia zaczął z tych drzew atakować ludzi i tak też
    zakończył swój koci żywot - weterynarz problemów nie robił. Szkoda
    kota, ale cóż zrobić - sporo rozrywki dostarczał, ujeżdżając psy :)