  • Data: 2010-06-08 14:04:51
    Temat: Re: Pies przegryzł oponę :)
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hello szerszen,

    Tuesday, June 8, 2010, 11:24:10 AM, you wrote:

    > http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80279,67488
    01,Rozwscieczony_kot_Puszek_zaatakowal_babcie_i_jej_
    wnuczka.html

    Nie wiemy, czy nie było to w czasie zabawy, która zaszła za daleko...

    > http://www.vetopedia.pl/odpowiedz7949-1-Kot_mnie_zaa
    takowal_u_weterynarza.html

    Normalne - przerażone zwierzę, właściciel nie potrafi uspokoić.
    Faktycznie - częste przypadki u weterynarza.

    > http://jaramsie.pl/2ifbo2a_406b6o

    Ciekawy przypadek - atak nastąpił po czymś, co się zdarzyło pomiędzy
    ujęciami. Na pewno jest tam potłuczona szklanka. Opiekunka nakrzyczała
    na dziecko a dziecko zaczęło płakać? Koty bywają szalenie opiekuńcze
    wobec dzieci... Nie aż tak jak psy ale bywa ciekawie.

    > http://olsztyn.gazeta.pl/olsztyn/1,48726,7598594,Kot
    _pogryzl_kobiete__Wlasciciel_odpowie_przed_sadem.htm

    Kocur broniący swojego terytorium mógł zaatakować małego psa. A pies
    nie mógł być duży, skoro właścicielka wzięła go na ręce.

    > celowo nie tne linkow,

    Bardzo dobrze - nie włażę do przxyciętych linków.

    > bo tak jak tobie nie chce sie uzyc googlarki, tak mi przycinarki

    No to teraz użyj googlarki do wyszukiwania przypadków pogryzienia
    przez psa. Mam obawy, że nie będzie Ci się chciało ich tu cytować.

    Mnie osobiście najbardziej pokaleczył malutki, dziki kotek. Zwabiłem
    go na żarcie i próbowałem złapać. Zrobił mi z ręki jesień
    średniowiecza. Kocica - mamuśka patrzyła na mnie i na kociaka z tak
    bezgranicznym zaskoczeniem, że zapomniała uciec. Ale ona była
    półdzika. Na szczęście.

    W niczym to nie zmienia faktu, że atak przez niesprowokowanego kota
    jest wyjątkową rzadkością.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl