  • Data: 2010-06-08 14:21:51
    Temat: Re: Pies przegryzł oponę :)
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    grup dyskusyjnych:1...@p...pl...

    > No to teraz użyj googlarki do wyszukiwania przypadków pogryzienia
    > przez psa. Mam obawy, że nie będzie Ci się chciało ich tu cytować.

    ale cos ci sie chyba pomerdalo, ja nie twierdze ze psy nie atakuja ludzi,
    choc pewnie tak jak i ty, spokojnie kazdy atak moglbym tak na szybko
    uzasadnic ;)

    to kamil twierdzil ze to swiete zwierzeta i nie atakuja ludzi

    > W niczym to nie zmienia faktu, że atak przez niesprowokowanego kota
    > jest wyjątkową rzadkością.

    tak jak i atak przez niesprowokowanego psa ;) i mozemy tak do konca swiata
    sie licytowac