  • Data: 2010-01-29 21:17:26
    Temat: Re: Pierwszy update Bibble pro 5.01
    Od: dominik <u...@d...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-01-29 20:58, JD wrote:
    > Wszelkie LR triale i bety radzi sobie z tymi plikami bez zająknienia,
    > więc do pojawienia się B5 ich używałem.
    > Natomiast B5 pięknie się wywala zaglądając do folderu z takimi
    > konwersjami,
    > nawet ten nowy, dzisiejszy :)

    Jak widać z DNG nie ma tak super jak by się wydawało. To format jak inne,
    ale co jest uniwersalne to jest... wiadomo jakie. Oczywiście z tego co
    piszesz to bibble spierniczyło sprawę.

    > Co do pluginów, to brak mi filtra połówkowego,
    > bo selektywne zaznaczanie jakieś ciągle prymitywne,
    > i Giny, kiedyś potraktowałem nią zdjęcia z "imprezy"
    > i wszelkie czerwone już buźki dało się bardzo szybko zmienić na
    > normalne "ludzkie" odcienie skóry ;)

    Mam nadzieję, że stopniowo będą się pojawiać coraz to nowe pluginy i
    program nabierze funkcjonalności. Wydaje się, że interfejs już zwalczony,
    dopracowany i działa. Brakuje mi w nim tylko zer przy konkretnych
    ustawieniach, ale co tam.

    > A ANDY vel Andrea jest całkiem fajny do zabawy.
    > Z normalnego zdjęcia piasku robi się takie:
    > http://jacek3d.deviantart.com/art/Title-139511201 :)

    Owszem jest - ale wciąż czuję że to namiastka tego co było kiedyś w
    opcjach. Miejmy nadzieję, że zostanie to odpowiednio rozwinięte :)

    --
    _[_]_
    (") dominik, gg:919564