  • Data: 2012-07-11 20:51:52
    Temat: Re: Pierwszy samochód - nie do miasta :)
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-07-11 20:33, Rafał Grzelak pisze:

    > Tez jestem mlodym czlowikiem. Auto mam dopiero drugie.

    No i fajnie - to czemu uważasz, że świat wygląda tylko tak jak go
    widzisz?

    > Ale napisal, ze bedzie jezdzil w dalekie trasy.

    A i owszem - również. Pisał też o "działce", o "kręceniu" się na
    miejscu itd.

    > Moim pierwszym autem bylo jezdzidlo klasy A i o ile swietnie nadawalo
    > sie do krecenia po miescie (czego autor nie bedzie robil), to juz po
    > trasie 300-500km wysiadalem nieco polamany.

    Ja proponowałem wygodny pojazd z segmentu B, który doskonale się
    sprawdza na długich trasach oraz jest sprytny w mieście.

    > Jazda autem do Hiszpanii nie jest ekonomiczna opcja.

    Lepiej spalić 5l niż 10l na 100 kilometrów, skoro ktoś już zdecydował,
    że jednak pojedzie do tej Hiszpanii, ponieważ chce. O koszcie serwisu,
    elementów eksploatacyjnych itd. już nie wspomnę.

    > W ogole auto z zasady nie jest opcja ekonomiczna.

    Zdaje się, że tutaj nie ma miejsca dyskusja czy samochód ma
    uzasadnienie ekonomiczne, tylko który wybrać, by miało to ręce
    i nogi. Logicznym jest, że lepiej wybrać pojazd, który będzie
    nas kosztował mniej przy tym samym przebiegu i zapewni wystarczający
    komfort jazdy.