    Subject: Re: Pierwszy samochód do 13 tys
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <56d07c4e$0$641$65785112@news.neostrada.pl> <nas4oo$atd$1@dont-email.me>
    <56d1e19e$0$642$65785112@news.neostrada.pl> <nav1p0$sl5$1@dont-email.me>
    <56d336a7$0$22843$65785112@news.neostrada.pl>
    <nb1e63$cip$1@dont-email.me> <56d55455$0$656$65785112@news.neostrada.pl>
    <nb44v1$h2k$1@dont-email.me>
    From: Trybun <c...@r...cb>
    Date: Fri, 4 Mar 2016 11:12:59 +0100

    W dniu 2016-03-01 o 14:23, Pszemol pisze:
    > "Trybun" <c...@r...cb> wrote in message

    > Gdzie ja powiedziałem że tylko benzyna albo że tylko japończyk?
    > Może Ty masz z czytaniem problemy? :-)

    Bez komentarza. Wizja jałowej dyskusji o dup*e maryni a nie o motoryzacji.

    > Jeździłem próbnie jakimś 2-litrowym VW CC w 2009 roku.
    > Była wyraźna dziura w turbo którą wyczuje każdy kto jest do
    > dużych i mocnych, wolnossących silników przyzwyczajony...
    > Ktoś kto do turbo jest przyzwyczajony pewnie nie zauważy.

    Ja o 3litrowym TDI. I tu dziura jest niewidoczna. Także w moim
    1.5litrowym CRDI jej nie wyczuwam. I nie jest to raczej uwarunkowane
    przyzwyczajeniem, ponieważ na 'stałe" jeżdżę turbodieslem od niedawna.
    A ten VW którym jeździłeś 2009 to z jakiego rocznika? Być może
    wyposażony był w jakąś przedpotopową turbinę?