eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPierwszy samochód do 13 tysRe: Pierwszy samochód do 13 tys
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!plix.pl!newsfeed2.plix.pl!goblin1!gobli
    n.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.n
    ews.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Pierwszy samochód do 13 tys
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <56cf286e$0$697$65785112@news.neostrada.pl>
    <56d053f9$0$641$65785112@news.neostrada.pl>
    <2...@t...pl>
    <56d05b6c$0$652$65785112@news.neostrada.pl>
    <2...@t...pl>
    <56d07c4e$0$641$65785112@news.neostrada.pl> <nas4oo$atd$1@dont-email.me>
    <56d1e19e$0$642$65785112@news.neostrada.pl> <nav1p0$sl5$1@dont-email.me>
    <56d336a7$0$22843$65785112@news.neostrada.pl>
    <nb1e63$cip$1@dont-email.me> <56d55455$0$656$65785112@news.neostrada.pl>
    <nb44v1$h2k$1@dont-email.me>
    From: Trybun <c...@r...cb>
    Date: Fri, 4 Mar 2016 11:12:59 +0100
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:38.0) Gecko/20100101 Thunderbird/38.6.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <nb44v1$h2k$1@dont-email.me>
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 62
    Message-ID: <56d95f9d$0$683$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: user-188-33-108-180.play-internet.pl
    X-Trace: 1457086366 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 683 188.33.108.180:1369
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2577938
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2016-03-01 o 14:23, Pszemol pisze:
    > "Trybun" <c...@r...cb> wrote in message
    > news:56d55455$0$656$65785112@news.neostrada.pl...
    >> W dniu 2016-02-29 o 13:42, Pszemol pisze:
    >>> "Trybun" <c...@r...cb> wrote in message
    >>> news:56d336a7$0$22843$65785112@news.neostrada.pl...
    >>>> W dniu 2016-02-28 o 15:58, Pszemol pisze:
    >>>>>
    >>>>>> Nie, zupełnie nie to jest powodem tego ze zapytałem - "a dlaczego
    >>>>>> musi być benzyna".. Przecie ja nie piszę że benzyniaki to zawsze
    >>>>>> awaryjny szajs a diesle to już tylko super.
    >>>>>
    >>>>> No trochę tak próbujesz generalizować i zniechęcać do benzyniaków.
    >>>>
    >>>> I kto tu próbuje generalizować?
    >>>
    >>> No ty! :-)
    >>
    >> Tak ogólnie to zaczynam się zastanawiać czy nie dyskutuję z kimś komu
    >> brakuje przysłowiowej "piątej klepki".. Ktoś ze zdaniem "tylko
    >> benzyna" (i japończyk) zarzuca mi generalizowanie.
    >
    > Gdzie ja powiedziałem że tylko benzyna albo że tylko japończyk?
    > Może Ty masz z czytaniem problemy? :-)

    Bez komentarza. Wizja jałowej dyskusji o dup*e maryni a nie o motoryzacji.

    >
    >>>>>> Napisałem tylko że komfort jazdy dieslem w stosunku do benzynowca
    >>>>>> jest wyższy, a na dodatek podałem przykłady na to że benzyna to
    >>>>>> niekoniecznie łatwość napraw, skoro tabun mechaników nie daje
    >>>>>> rady usunąć tak, w sumie błahego niedomagania jak nierówne wolne
    >>>>>> obroty.
    >>>>>
    >>>>> No właśnie - czyli generalizujesz, niepotrzebnie.
    >>>>> Ja mam Acura TL-S, wolnossący benzyniak 3,5litra V6 286HP
    >>>>> i nie narzekam na komfort jazdy czy kulturę pracy tego silnika :-)
    >>>>
    >>>> Bo i nie masz powodów.. A zastanowiłeś się jakby wyglądała jej
    >>>> konfrontacja z np. Audi typu A6 z 3litrowym TDI? Gdyby te dwa auta
    >>>> stały u Ciebie w garażu to którym byś jeździł chętniej?
    >>>
    >>> Pewnie wciąż tym moim, wolnossącym bo nie cierpię dziury w gazie jaką
    >>> wyczuwałem przy przyspieszaniu we wszystkich autach z turbosprężarką.
    >>> A na dodatek nie pasuje mi wystrój wnętrza aut od VW/Audi - jakoś
    >>> nie lubię ich wersji "ergonomii", wolę dużo bardziej to, do czego mnie
    >>> przyzwyczaili Japończycy z Hondy/Toyoty.
    >>
    >> Nie ma żadnej dziury, ciągnie równo jak po sznurku od najniższych do
    >> końca możliwości. Jak sądziłem - tego TDI dyskwalifikuje tylko twoje
    >> przypuszczenie ze ma jakieś wyimaginowane wady.
    >
    > Jeździłem próbnie jakimś 2-litrowym VW CC w 2009 roku.
    > Była wyraźna dziura w turbo którą wyczuje każdy kto jest do
    > dużych i mocnych, wolnossących silników przyzwyczajony...
    > Ktoś kto do turbo jest przyzwyczajony pewnie nie zauważy.

    Ja o 3litrowym TDI. I tu dziura jest niewidoczna. Także w moim
    1.5litrowym CRDI jej nie wyczuwam. I nie jest to raczej uwarunkowane
    przyzwyczajeniem, ponieważ na 'stałe" jeżdżę turbodieslem od niedawna.
    A ten VW którym jeździłeś 2009 to z jakiego rocznika? Być może
    wyposażony był w jakąś przedpotopową turbinę?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: