    Subject: Re: Pierwszy samochód do 13 tys
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: Trybun <c...@r...cb>
    Date: Tue, 1 Mar 2016 09:40:26 +0100

    W dniu 2016-02-29 o 13:50, Pszemol pisze:
    > "Trybun" <c...@r...cb> wrote in message

    > Czyli "auta z dieslem są 1/3 droższe" jest regułą, bo akurat tak
    > ma tylko jeden model u Hyundai'a? Czy Ty się słyszysz?

    Raczej siebie o to zapytaj. Ja przeglądałem stronę Hyundaia, i widzę że
    u nich diesle to sporo wyższy wydatek. Jeżeli gdzieś u innego
    producenta znajdziesz sytuację odwrotną to będę zaskoczony. Gwoli
    ścisłości przeglądałem także strony Kii, Dacii i Renault. Wszędzie to
    samo - diesle sporo droższe.

    > ??
    > Tesla model X ma za niskie podwozie dla Ciebie?
    > A Tesla P85D to na ile kół ma napęd? Literka D, doczytaj...

    Nie mam pojęcia o Tesli. Czy jest w Polsce użytkowany choć jeden model
    tej marki? Ja o tych hybrydowych toczydełkach w stylu Prius czy Honda,
    jakaś tam.

    > O tak? A jak to liczysz? Bo VW jest w poważnych tarapatach po ostatnich
    > swych machlojkach i przekrętach. Mało tego, okazało się, że machlojki
    > jakie wyszły u VW stosują też inni producenci diesli...

    Jakoś nie obiło mi się to o uszy. Wg mojej wiedzy na razie to tylko
    benzyna ma problemy.