  • Data: 2016-03-01 06:57:26
    Temat: Re: Pierwszy samochód do 13 tys
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 29.02.2016 13:46, Trybun wrote:

    > Generalnie nie chodzi mi o problemy a komfort użytkowania.

    No dobrze. A co to jest komfort użytkowania - że trzeba umieć sprzęgło
    puścić i gazu dodać? Bez jaj. Jakbyś się powoływał na ruszanie pod
    strome górki albo wyciąganie pojazdu zakopanego w błocie to miałoby to
    sens (tylko co to za argument za dislem w mieście)?

    > Wcale nie musi być bardziej uciążliwy pod względem awaryjności od dużo
    > młodszej benzyny.

    Oczywiście, że wcale nie musi, ale zazwyczaj jest.

    > To ty mi teraz spróbuj wyjaśnić jak to może być w inny sposób
    > kalkulowane niż sztucznie, skoro kawałek tekturowego wkładu kosztuje dwa
    > razy drożej niż kompletny filtr do benzynowca?

    Ale jakie ma to znaczenie? Płacisz tyle co wołają, więc diesel jest
    droższy w utrzymaniu.

    > Co handlarzy czy producentów skłania do tego sztucznego windowania
    > cen, skoro twoim zdaniem niczym on się nie różni na plus względem
    > benzynowców?

    NIe wiem. Może elitarność psaka w tedei;)

    Shrek.