  • Data: 2016-03-01 09:36:55
    Temat: Re: Pierwszy samochód do 13 tys
    Od: Trybun <c...@r...cb> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-03-01 o 06:57, Shrek pisze:

    > No dobrze. A co to jest komfort użytkowania - że trzeba umieć sprzęgło
    > puścić i gazu dodać? Bez jaj. Jakbyś się powoływał na ruszanie pod
    > strome górki albo wyciąganie pojazdu zakopanego w błocie to miałoby to
    > sens (tylko co to za argument za dislem w mieście)?

    Dla mnie to właśnie jest elementem komfortu, możliwość "dostojnej" jazdy
    w mieście. Diesel pod tym względem jest do tego bardziej predysponowany.

    > Oczywiście, że wcale nie musi, ale zazwyczaj jest.

    No dobrze, ale czy jest sens to właśnie wybierać jako kryterium?

    > Ale jakie ma to znaczenie? Płacisz tyle co wołają, więc diesel jest
    > droższy w utrzymaniu.

    Z jakiegoś powodu ktoś zawyża ceny części zamiennych/eksploatacyjnych do
    silników zasilanych ON, i właśnie zastanawiam się nad tego powodem.

    > NIe wiem. Może elitarność psaka w tedei;)
    >
    > Shrek.

    Elitarność? A CRDI? A może to że porostu ropniaki są lepsze, bardziej
    przyjazne i na swój sposób bardziej użyteczne właścicielowi, a lepsze
    jak wiadomo z prostego równania - przeważnie jest droższe od gorszego..