eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPierwszy samochód do 13 tysRe: Pierwszy samochód do 13 tys
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
    !2.eu.feeder.erje.net!border1.nntp.ams1.giganews.com!nntp.giganews.com!ecngs!te
    stfeeder.ecngs.de!81.171.118.61.MISMATCH!peer01.fr7!news.highwinds-media.com!ne
    wsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl
    !news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Pierwszy samochód do 13 tys
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <56cf286e$0$697$65785112@news.neostrada.pl>
    <56d053f9$0$641$65785112@news.neostrada.pl>
    <2...@t...pl>
    <56d05b6c$0$652$65785112@news.neostrada.pl> <nas4k8$9k8$1@dont-email.me>
    <56d1e1c1$0$642$65785112@news.neostrada.pl>
    <nasnsd$i6j$1@node1.news.atman.pl>
    <56d2b470$0$692$65785112@news.neostrada.pl>
    <naueuj$a5n$1@node1.news.atman.pl>
    <56d33709$0$22843$65785112@news.neostrada.pl>
    <navdub$bih$1@node1.news.atman.pl>
    From: Trybun <c...@r...cb>
    Date: Mon, 29 Feb 2016 13:46:08 +0100
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:38.0) Gecko/20100101 Thunderbird/38.6.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <navdub$bih$1@node1.news.atman.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 61
    Message-ID: <56d43d8c$0$658$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: user-5-173-29-234.play-internet.pl
    X-Trace: 1456749964 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 658 5.173.29.234:1349
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 3741
    X-Received-Body-CRC: 24861142
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2577646
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2016-02-28 o 19:23, Shrek pisze:
    >
    >> Tak, w niczym nie minąłem się z faktami. Pojeździj dieslem, po jakimś
    >> czasie przesiądź się znowu na benzynę a sam sobie uświadomisz jak w
    >> benzyniaku trzeba dusić gaz, i żyłować sprzęgło przy ruszaniu spod
    >> świateł.
    >
    > Jeżdziłem i dislem i benzyną. I Automatem i manualem. I żadnym nie
    > miałem problemów z ruszaniem spod świateł.

    Generalnie nie chodzi mi o problemy a komfort użytkowania.

    >
    >>> Oraz cena zakupu, oraz to że pali rzeczywiście mało, ale w trasie... W
    >>> nowych dochodzą problemy z DFP. Turbiny - disle już mają w
    >>> standardzie, benzyny jeszcze da sie kupić bez. Dwumasy - to samo.
    >>> Oczywiście można argumentować, że kupujesz nowego disla, po trzech
    >>> latach sprzedajesz i masz to w d4. Tylko dodaj, ze za to sporo
    >>> płacisz, co jednak obiektywnie też jest wadą.
    >>
    >> Skoro piszemy o używanych autach, to tu już nie ma różnicy w cenie.
    >
    > A nie ma?

    To ty mi odpowiedz, moją odpowiedź masz powyżej.

    >
    >> A z
    >> tym spalaniem to tak naprawdę nie wiem jak jest. Mój (1.5 litra) potrafi
    >> zeżreć i 7litrów ON, poprzednik Vectra (2litry) palił 8.5 litra LPG.
    >> Żeby było bardziej zagmatwanie - znajomy jeżdżący 3litrowym TDI
    >> deklaruje średnie spalanie na 5.5litra ON...
    >> Pozwolę sobie zauważyć że diesle bez FAPa i dwu-masy też idzie jeszcze
    >> kupić. Tytułowy samochód ma być do 13tys zł. a w takim przedziale
    >> cenowym rzadko który diesel ma te najnowsze wynalazki.
    >
    > Więc skoro ma być do 12 tysi, to diesel będzie się częściej sypał. Nie
    > ma rady - jest bardziej skomplikowany na 90% ma znacznie większy
    > przebieg.

    Wcale nie musi być bardziej uciążliwy pod względem awaryjności od dużo
    młodszej benzyny.

    >
    >> Nic nie zmienia, wrażenie że ceny są sztucznie zawyżane pozostaje. Dał
    >> mi rabat, zdecydowałem się kupić od razu i ten wkład filtra do diesla. I
    >> do tego 4 litry oleju, całość "puścił" za stówkę, oddzielnie
    >> kosztowałoby to mnie 126zł.
    >
    > Ale w kasie płacisz PLNami a nie odczuciami. Wiec jest droższy w
    > eksploatacji.
    >
    > Shrek.

    To ty mi teraz spróbuj wyjaśnić jak to może być w inny sposób
    kalkulowane niż sztucznie, skoro kawałek tekturowego wkładu kosztuje dwa
    razy drożej niż kompletny filtr do benzynowca?
    Co handlarzy czy producentów skłania do tego sztucznego windowania
    cen, skoro twoim zdaniem niczym on się nie różni na plus względem
    benzynowców?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: