  • Data: 2016-02-27 18:51:48
    Temat: Re: Pierwszy samochód do 13 tys
    Od: Trybun <c...@r...cb> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-02-27 o 17:32, Lewis pisze:

    > A co benzyniak winien że mechanicy to pizdy?
    > Tam samo jakbyś miał usterkę w dieslu to byś krzyczał ze diesel jest ble.
    >
    > Diesel jest droższy w utrzymaniu niż benzyniak a Twoja krzywa teoria
    > tego nie zmieni.

    Tak tak, to nie silnik jest do d*py tylko mechanicy, którzy nie są w
    stanie go naprawić.

    Takie dywagacje zacząłbym od zastanowienia się co jest powodem że nowe
    auto z silnikiem diesla jest o jakąś 1/3 droższe od benzynowca.. Czy to
    nie czyste wyrzucenie kasy w błoto? No bo tylko patrzeć jak ON znowu
    będzie droższy niż E95, podobno jest na dodatek bardziej awaryjny, no i
    o gorszym komforcie użytkowania...
    Używam na co dzień auta zasilane tymi dwoma paliwami, i w związku z
    powyższym dziwią mnie trochę oczekiwania - "musi być benzyna".