  • Data: 2016-02-27 18:49:19
    Temat: Re: Pierwszy samochód do 13 tys
    Od: Trybun <c...@r...cb> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-02-27 o 13:30, Pszemol pisze:
    > "Trybun" <c...@r...cb> wrote in message
    >
    > Myślę że jak byś tego Forda Mustanga miał w dieslu to zmieniłbyś
    > zdanie o dieslach... Po prostu Ford, VW czy korańczyki które miałeś
    > to dupiane auta... Gdybyś miał toyoty, hondy w benzynie miałbyś
    > lepsze opinie o benzynowych silnikach. Taka jest moja opinia, bo
    > japończykami jeżdżę w wersji benzynowej i ZERO kłopotów z silnikiem.

    Nie, zupełnie nie to jest powodem tego ze zapytałem - "a dlaczego musi
    być benzyna".. Przecie ja nie piszę że benzyniaki to zawsze awaryjny
    szajs a diesle to już tylko super.
    Napisałem tylko że komfort jazdy dieslem w stosunku do benzynowca jest
    wyższy, a na dodatek podałem przykłady na to że benzyna to
    niekoniecznie łatwość napraw, skoro tabun mechaników nie daje rady
    usunąć tak, w sumie błahego niedomagania jak nierówne wolne obroty.