    Subject: Re: Pierwszy samochód do 13 tys
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: Trybun <c...@r...cb>
    Date: Fri, 26 Feb 2016 17:25:18 +0100

    W dniu 2016-02-26 o 15:17, szerszen pisze:

    > Od 20 lat ujeżdżam rozmaite benzyniaki, nawet takie z przebiegiem po 250kkm, 0
    problemów o których mówisz ;)

    > ale nie o tym

    Też ja nie piszę że benzyniak to pewność że będą problemy. Wcześniej
    jeździłem Mustangami, a moje przedostatnie auto to benzynowa Vectra.
    Wszystkie (za wyjątkiem ostatniego Mustanga) praktycznie bezawaryjne wozy.

    > Nie masz pojęcia o czym piszesz prawda?
    > Ja o zupie, Ty o dupie, a Wszystko to z perspektywy 3 samochodów z jakimi masz
    codzienny kontakt ;)

    Zdaje się że myślisz o sobie a piszesz o mnie. Jak możesz oceniać diesle
    skoro od zarania dziejów jeździsz tylko benzyniakami? Ja na podstawie
    doświadczeń własnych mogę wystawiać cenzurki obydwu rodzajom silników.
    Jest jeszcze czwarty, uwierz że gdybym podał koszty napraw
    przedostatniego mojego benzyniaka (Mustang) to przeżyłbyś duży szok ;-)