  • 21. Data: 2010-06-10 17:26:31
    Temat: Re: Pierwszy motor - 194cm wzrostu, co wybrać?
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Shreek" <p...@M...onet.pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:hur5as$kbc$...@n...onet.pl...
    > Mam 192cm wzrostu i jeżdzę Yamahą TDM.
    > Wysoka maszynka, pozycja wyprostowana.

    Wszystko fajnie, ale przejechalem sie na starej TDM'ce (850) i uznalem, ze
    jest zbyt ciezka - na papierze moze tragedii nie ma, ale wysoko srodek
    ciezkosci robi swoje. Nie polecilbym poczatkujacemu, no chyba ze poza
    wzrostem ma odpowiednio duzo miesni.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 22. Data: 2010-06-10 22:16:08
    Od: marider <m...@g...pl>

    frytek pisze:
> [...]
    > Suzuki Gs 500 i Hondą CB 500,
    > Który z nich wg. Was jest lepszy, mam 194cm, motoru będę używać 90% w
    > mieście, czasem wypad niedaleki za miasto.
    > A może w ogóle inny motor proponujecie na początek motocyklowej przygody
    > ? Yamha Diverson ?
    > Pozdrawiam,
    > z góry dziękuję za pomoc.
    > I czy ewentualnie byłby ktoś chętny z Warszawy lub okolic podskoczyć ze
    > mną obejrzeć motor, przed kupnem ? i rzucić na niego bardziej fachowym
    > okiem, niż moje w obecnym stanie wiedzy ? :)

    Kumplowi, 198cm , na pierwsze moto kupilem GPZ550S i sobie chwalil,
    nauczyl sie jezdzic, po 2 sezonach przesiadl sie na cos mocniejszego i
    bardziej sportowego a kawe sprzedal w precle :) Na Twoim miejscu nie
    bralbym nic powyzej 80-90KM i nie plastika tylko golasa (bez owiewek) -
    jak glebniesz to mniej Cie bedzie kosztowalo.

    Gorszy problem - to jak w Polsce kupic pewne i zadbane moto..

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla (ex) R1 + dodatki

  • 23. Data: 2010-06-11 06:47:06
    Od: ditron <t...@g...com>

    On 11 Cze, 00:16, marider <m...@g...pl> wrote:

    > Gorszy problem - to jak w Polsce kupic pewne i zadbane moto..

    a jesli o to chodzi to problemu nie ma bo mam ja na sprzedaz cb500 -
    pewne i zadbane moto, do tego pieknie wyglada i pieknie brzmi

  • 24. Data: 2010-06-11 15:37:31
    Od: Shreek <p...@M...onet.pl>

    Ivam napisał(a):

> [...]
    > srodek ciezkosci robi swoje. Nie polecilbym poczatkujacemu, no chyba ze
    > poza wzrostem ma odpowiednio duzo miesni.

    Ciekawe jak pod tym względem wypada varadero? Kusi mnie ten motocykl ale
    jakoś nie miałem okazji się przejechać.

    --
    M.

  • 25. Data: 2010-06-11 21:52:59
    Od: "T.F." <t...@u...wp.pl>

    Shreek wrote:

    > Ciekawe jak pod tym względem wypada varadero?

    Viadro to _NIE_ jest dobry pomysl na pierwsze moto.
    (a 'pod tym wzgledem' to jeszcze gorzej niz w/w TDMa)

    --
    T.F.

  • 26. Data: 2010-06-11 22:24:57
    Od: Shreek <p...@M...onet.pl>

    T.F. pisze:

    > Viadro to _NIE_ jest dobry pomysl na pierwsze moto.

    Nie, nie... Nie polecam viadra na pierwszy motocykl.
    Tak sobie dywaguję bo jak napisałem podoba mi się ta maszynka.
    Jakoś masa TDM-ki mi nie przeszkadza więc może i do viaderka bym przywyknął.

    Lubię takie mastodonty :-)

    --
    M.

  • 27. Data: 2010-06-13 10:53:40
    Od: "Scyzoryk" <g...@i...pl>

    > Lubię takie mastodonty :-)

    nie jeździłem na wiaderku ale opinie o wysokim środku ciężkości i masa
    trochę mnie odstraszają.

    Teraz szukam dla siebie moto, niedawno sprzedałem trampka i brałem pod uwagę
    Caponord, V-strom, Varadero, Tiger. Pod względem "lekkości" manewrowania
    najsensowniej wychodzi Suzuki (miałem okazję pojeździć. Nawet w stosunku do
    trampka siedzi się bliżej ziemi, środek ciężkości wypada gdzieś niżej) i do
    tego skłaniam sie najbardziej. Masa najniższa z litrów o takim przeznaczeniu
    (turystyczne "enduro"). Do tego mają przyzwoite ceny bo Hondę czy Triumpha
    za te same pieniądze musiałbym kupić min. o 3 lata starsze. Aprilla trochę
    egzotyczna i w ogole ciężko kupić.

    Pozdr
    Scyzoryk

  • 28. Data: 2010-06-13 12:12:17
    Od: yos <k...@g...com>

    On 12 Cze, 00:24, Shreek <p...@M...onet.pl> wrote:
> [...]
    > Tak sobie dywaguję bo jak napisałem podoba mi się ta maszynka.
    > Jakoś masa TDM-ki mi nie przeszkadza więc może i do viaderka bym przywyknął.

    Moim pierwszym motocyklem było wiadro. Bałem się go przez pierwszy
    tydzień, teraz można wywijać nim jak motorynką na podwórku. Przy
    wzroście powyżej 190 cm - polecam. Choć mógłby być trochę wyższy. :)

    Przynajmniej odpada jeden kłopot. Wielu ze znajomych, jak dowiedziało
    się, że kupiłem sobie motocykl, zaklepywało sobie przejażdżkę na nim.
    Ale jak stawali na żywo oko w oko z moim Varadero, to wszyscy jakoś
    zrezygnowali. "Ekhmm, myślałem że będzie mniejszy". :)

    --
    yos