eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocyklePierwszy motor - 194cm wzrostu, co wybrać?Re: Pierwszy motor - 194cm wzrostu, co wybrać?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    s.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed00.sul.t-online.de!t-online.de!border2.nntp.
    dca.giganews.com!nntp.giganews.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!n
    ewsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.p
    l!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    References: <5987c23b95668c6cf6897a1ba08a75fc$1@grupy.scigacz.pl>
    <4c0d29e1$0$19168$65785112@news.neostrada.pl>
    <a533f38b0441a7840061bb584421d209$1@grupy.scigacz.pl>
    In-Reply-To: <a533f38b0441a7840061bb584421d209$1@grupy.scigacz.pl>
    Subject: Re: Pierwszy motor - 194cm wzrostu, co wybrać?
    Date: Tue, 8 Jun 2010 18:35:57 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8089.726
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8089.726
    Lines: 39
    Message-ID: <4c0e71cd$0$19168$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.20.99.209
    X-Trace: 1276015054 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 19168 83.20.99.209:53459
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:624358
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "frytek" <frydul@_NOSPAM_o2.pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:a533f38b0441a7840061bb584421d209$1@grup
    y.scigacz.pl...
    > Na co zwrócić szczególną uwagę przy kupnie Fazera ? czy jest coś w tym
    > modelu co go szczególnie boli ?

    W moim boli:
    - rozwalil sie wodzik 2'go biegu, zatem jak bedziesz bral na jazde probna to
    zwroc uwage jak wskakuje 1'ka - ma byc bez oporu, oraz podczas jazdy powinno
    byc klikniecie przy zmianie z 1 na 2. Jesli zmiana biegu odbywa sie glosno
    na wysokich obrotach to ok, ale jesli jest glosne "pierdolniecie" juz przy
    niskiej predkosci - to potencjalnie czeka Cie robota skrzyni (drogo), albo
    wymiana wodzika 2'go biegu (tanio)
    - rozrzad wytrzymuje ~50kkm, jesli maszyna ma 30 i dzwoni to znaczy, ze
    krecony. Jesli ma 80kkm i jest cicho to na 100% lancuch byl wymieniany.
    Koszt bez robocizny to ok. 200-250zl. Uwaga - jesli padniety jest napinacz
    to cena tego elementu jest zdeczka wyzsza - kolo 600
    - drogie swiece i jak chcesz dobre to tez opony swoje kosztuja

    Ale:
    - zajebista pozycja za kierownica (wyprostowana, ale nie czoperkowata, przy
    tym ja daje rade sie bez problemu schowac za owiewka)
    - duuuuzy schowek pod siedzeniem (litrowe lody wchodza bez problemu i
    jeszcze jest miejsce na pare drobiazgow)
    - hamulce - duzo o nich nie trzeba mowic - klasa sama w sobie, jeszcze do
    niedawna montowane do R6 i R1 identyczne hamulce (niektore roczniki mialy
    inna pompe)
    - silnik - tutaj sprawa jest o tyle fajna, ze malo pali (~5-6l/100km - mi
    osobiscie nawet w miescie nie udalo sie wejsc powyzej 7), do 5tys/obr jest
    grzeczny niczym ratlerek, a powyzej 7 zaczyna sie zajebista zabawa. Malo
    oleju, malo plynu do chlodnicy, malo pali... tylko te cholerne swiece
    drogie;)

    Ogolnie polecam - nie poturbuje poczatkujacego (mimo 98KM), a wyprzedzic
    jest czym (dzieki 98KM).

    --
    pzdr:
    Ivam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: