-
11. Data: 2010-06-10 22:13:22
Temat: Re: Pierwszy motor
Od: "Szymon Machel" <m...@p...onet.pl>
Użytkownik "souti" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> poproszę kartę 16 MB i najsłabsze akumulatorki.
i te najsłabsze akumulatorki wkurwią Cię pierwsze,
wiem bo też to robię :)
> Z moto jest tak samo.
... to zależy
Szymon
-
12. Data: 2010-06-11 05:24:41
Temat: Re: Pierwszy motor
Od: n...@s...com
On Thu, 10 Jun 2010 12:59:09 -0700 (PDT), AZ
<a...@g...com> wrote:
>Coś mnie sie wydaje, że każdy precel zaczynał od giees pincet i zajęło
>mu to 10 lat zanim kupił wymarzonego litra a powyższe zdanie i inne
>podobne to taka typowa zawiść ;-)
Etam, po prostu szybciej i przyjemniej by ogarnal lzejszego sprzeta o
mniejszej ilosci kuni i latwiejszym manewrowaniu przy malych
predkosciach. Dlatego napisalem ze wazne ze JEMU sie podoba.
Jak dla mnie to razem z odbiorem prawka kazdy nastolatek moze dostawac
r1, gixera czy o czym tam sie teraz marzy w swiecie szlifierek.
pozdr
newrom
PS. a jak nima litra to i tak nie jedzie. O! ;)
--
DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!
http://demotivation.ru/yjmid8jxapprpic.html
-
13. Data: 2010-06-11 06:31:38
Temat: Re: Pierwszy motor
Od: "Szymon Machel" <m...@p...onet.pl>
Użytkownik <n...@s...com> napisał w wiadomości
> ...
> Jak dla mnie to razem z odbiorem prawka kazdy nastolatek moze dostawac
> r1, gixera czy o czym tam sie teraz marzy w swiecie szlifierek.
>
No dzięki, dzięki ;)
Ja to taki nastolatek w drugim półwieczu swojego życia :)
Tak, że do szlifierki już raczej nie dojrzeję :)
Szymon
-
14. Data: 2010-06-11 06:49:37
Temat: Re: Pierwszy motor
Od: n...@s...com
On Fri, 11 Jun 2010 08:31:38 +0200, "Szymon Machel"
<m...@p...onet.pl> wrote:
>No dzięki, dzięki ;)
>Ja to taki nastolatek w drugim półwieczu swojego życia :)
Tej, ze tak brzydko powiem ;> To o nastolatku to nie o Tobie bylo. Jak
w drugim polwieczu to 'jak dla mnie to kazdy piernik moze kupowac r1'
;>
>Tak, że do szlifierki już raczej nie dojrzeję :)
Licho wie. Trzeba zapytac Sir Piernika co mu sie marzy ;)
pozdr
newrom
--
DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!
http://demotivation.ru/yjmid8jxapprpic.html
-
15. Data: 2010-06-11 08:15:57
Temat: Re: Pierwszy motor
Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>
n...@s...com pisze:
> On Thu, 10 Jun 2010 12:59:09 -0700 (PDT), AZ
> <a...@g...com> wrote:
>
>> Coś mnie sie wydaje, że każdy precel zaczynał od giees pincet i zajęło
>> mu to 10 lat zanim kupił wymarzonego litra a powyższe zdanie i inne
>> podobne to taka typowa zawiść ;-)
>
> Etam, po prostu szybciej i przyjemniej by ogarnal lzejszego sprzeta o
> mniejszej ilosci kuni i latwiejszym manewrowaniu przy malych
> predkosciach.
Akurat dzis rano zgasl mi gieespincet podczas manewrow, predkosc prawie
zero. Nie polozylem, ale nie wiem czy ciezsze bym utrzymal.
Drugi sezon jezdze. Marzenia mam podwojne: czasem sie marzy enduro 125
lub na polskie szosy cos z wiekszym komfortem, z tym ze z szosy prawie
zawsze zjezdzam "w lekkie krzoki".
-
16. Data: 2010-06-11 08:32:40
Temat: Re: Pierwszy motor
Od: AZ <a...@g...com>
On 2010-06-11, Jacek Czerwinski <...@...z.pl> wrote:
>
> Akurat dzis rano zgasl mi gieespincet podczas manewrow, predkosc prawie
> zero. Nie polozylem, ale nie wiem czy ciezsze bym utrzymal.
>
Bo przy manewrach jedzie sie na polsprzegle robiac przegazowki i wtedy
nie ma takich niespodzianek.
Co nie chlopaki? :-)
--
aRTUR
zzr 1200
-
17. Data: 2010-06-11 09:19:33
Temat: Re: Pierwszy motor
Od: n...@s...com
On Fri, 11 Jun 2010 08:32:40 +0000 (UTC), AZ
<a...@g...com> wrote:
>Bo przy manewrach jedzie sie na polsprzegle robiac przegazowki i wtedy
>nie ma takich niespodzianek.
Ale sa niespodziewanki jak z jednego 'tunelu' chcesz przeskoczyc w
drugi, a masz malo miejsca pomiedzy samochodami.
Znaczy wiem, mozna po endurowemu zawrocic robiac slizg tylnym kolem,
bo jakos kombinacji ze skladaniem sie 'na dwa razy' nie widze :)
xj9 jest fajnym moturem ale to turystyczna kolumbryna. I nie wierze
ze bedzie motocyklem 'docelowym' :)
pozdr
newrom co ma kolege ktorego docelowym bylo xj9, a teraz jezdzi na
gs1200, a i tak w koncu zmieni go na cos lzejszego ;>
--
DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!
http://demotivation.ru/yjmid8jxapprpic.html
-
18. Data: 2010-06-11 19:52:04
Temat: Re: Pierwszy motor
Od: Olek Kwaśniewski <o...@b...com>
Szymon Machel pisze:
> Użytkownik "kakmar" <k...@g...com> napisał w wiadomości
>
>
>> Ale to osioł, nie szatan. Tyle że ciężki, na pewno się uszarpie, ale go
>> poniesie? Eeee, może nie;)
>
> Nie chcę szatana, hej. Sam ważę 130 kG, nie muszę się szarpać :)
>
Czy ja wiem, też tak sądziłem przez zmianą motorka. Wagę mam ciut
mniejsza, ale też uważałem że się nie szarpię z motorem. Po zmianie
wydaje mi się że motor nic nie warzy i złożenie nie wymaga wiele więcej
niż pomyślenie o tym. Częściowo to zasługa mniejszej wagi motocykla
(~40kg), ale chyba głównie konstrukcji. Teraz dopiero wiem ile się
naszarpałem. Była XJ750 jest Z750S.
--
Olek
-
19. Data: 2010-06-11 20:00:11
Temat: Re: Pierwszy motor
Od: Olek Kwaśniewski <o...@b...com>
Olek Kwaśniewski pisze:
> Szymon Machel pisze:
>> Użytkownik "kakmar" <k...@g...com> napisał w wiadomości
>>
>>
>>> Ale to osioł, nie szatan. Tyle że ciężki, na pewno się uszarpie, ale go
>>> poniesie? Eeee, może nie;)
>>
>> Nie chcę szatana, hej. Sam ważę 130 kG, nie muszę się szarpać :)
>>
> Czy ja wiem, też tak sądziłem przez zmianą motorka. Wagę mam ciut
> mniejsza, ale też uważałem że się nie szarpię z motorem. Po zmianie
> wydaje mi się że motor nic nie warzy i złożenie nie wymaga wiele więcej
> niż pomyślenie o tym. Częściowo to zasługa mniejszej wagi motocykla
> (~40kg), ale chyba głównie konstrukcji. Teraz dopiero wiem ile się
> naszarpałem. Była XJ750 jest Z750S.
>
hmm... żeby nie pozostawić niesmaku, XJ'ta też dała mi dużo przyjemności
z jazdy czego życzę i Tobie
--
Olek
-
20. Data: 2010-06-11 20:54:43
Temat: Re: Pierwszy motor
Od: "Szymon Machel" <m...@p...onet.pl>
Użytkownik "Olek Kwaśniewski" <o...@b...com>
>...
> Była XJ750 jest Z750S.
>
O, XJ750 to już starszawy motorek. Kolega ma takiego.
I faktycznie coś w tym jest, ciężej go złożyć niż moją XJ900.
W mojej to "prawie"jak bym jeździł "egzaminową" YBR250 :).
Próbowałem i naprawdę różnica jest duża.
Nie wiem, może przez to, że łożysko główki ramy ma trochę nie teges.
Szymon